وزیر ورزش و جوانان جلسه‌ای را روز گذشته با پیشکسوتان پرسپولیس برگزار کرد.

جلسه وزیر ورزش با پیشکسوتان پرسپولیس برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حمید درخشان از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس پس از دیدار وزیر ورزش و جوانان با اعضای هیات رییسه کانون مربیان فوتبال در گفتگو با این پایگاه گفت: بهترین جلسه ای بود که در چند وقت اخیر برگزار شد و بسیاری از دوستان توانستند نقطه نظرهای خود را مستقیم با شخص وزیرمطرح کنند که به نظرم درد جامعه فوتبال بوده است. این مشکلات هر چه بیشتر به گوش وزیر برسد اطلاعات بیشتری نسبت به ورزش و نوع کار کانون نصیب ایشان میشود و باعث توسعه ورزش فوتبال می شود.

درخشان افزود: حتی اگر از نتایج بحث و گفتگوی کانون مربیان یکی دو نکته اساسی به اطلاع جناب وزیر برسد باعث بهبود بیشتر مسائل توسط او می شود. فکر می کنم برگزاری منظم این جلسات به صورت هفتگی یا 15 روز یکبار بسیار مفید خواهد بود. شخص وزیر به دلیل مشکلات فراوان نمی تواند به همه مشکلات ریز شود و ما باید مشکلات را جمع بندی و دسته بندی کنیم و در اختیار او قرار دهیم و سپس وزیر بررسی کرده و برای بهبود راهکار ارائه دهد و در نهایت فوتبال ما رو به جلو برود و توسعه پیدا کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: چرا نباید ورزش ما در ابعاد مختلف اقتصادی فرهنگی اجتماعی به ورزش دنیا برسد؟ به خصوص در بحث اقتصادی بسیار امیدواریم با راهکارهای جناب وزیر بهبود موثری را در آینده شاهد باشیم.

محمد پنجعلی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس نیز گفت: جلسه بسیار مفیدی بود و امیدواریم راهکارهای ارائه شده توسط دوستان در این جلسه که نشات گرفته از تجربه بالای آنها بود مورد استفاده قرار گیرد. جناب وزیر هم بسیار مایل بود صحبت های پیشکسوتان را بشنود و ما هم با اشتیاق نظراتمان را ارائه دادیم و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد چرا که می تواند در تصمیم گیری ها بسیار موثر در ادامه مسیر فوتبال حرفه ای ما باشد.

پنجعلی در ادامه افزود: حمایت وزیر از پیشکسوتان و توجه به نظر آنها برای من ارزشمند بود و امیدواریم با حمایت ها و راهکارهای خوب جناب وزیر فوتبال به سمت خصوصی شدن پیش برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.