شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فتح خرمشهر ،فتح الفتوح هشت سال دفاع مقدس بود که نه تنها خرمشهر، بلکه تمامی مناطقی که به دست رژیم بعث عراق افتاده بود، آزاد شد.

فتح خرمشهر ،فتح الفتوح هشت سال دفاع مقدس بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی صبح پنجشنبه در آیین غبارروبی از گلزار شهدای شهرکرد به مناسبت سالروز فتح خرمشهر گفت: رزمندگان ایران با دست خالی در برابر رژیم بعث عراق مقاومت کردند و فتح خرمشهر باعث حیرت همه کارشناسان نظامی استکبار شد.

وی افزود: فتح خرمشهر ،فتح الفتوح هشت سال دفاع مقدس بود که نه تنها خرمشهر، بلکه تمامی مناطقی که به دست رژیم بعث عراق افتاده بود، آزاد شد.
وی تصریح کرد:در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر ۸۰ شهید از استان چهارمحال و بختیاری تقدیم انقلاب اسلامی ایران شد و این نشان می دهد نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس تا چه اندازه پررنگ است.
استاندار افزود:نقش مردم استان در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و دفاع از کیان ایران غیر قابل انکار است.

سلیمانی گفت: رزمندگان چهارمحال و بختیاری در فتح و آزاد سازی خرمشهر از دست سربازان رژیم بعث نقش مهمی برعهده داشتند و این رشادت در تاریخ این استان یک برگ زرین است.
در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران اگرچه متولی امور خانواده شهدا و ایثارگران است اما تمامی دستگاهها و مدیران اجرایی باید توجه ویژه ای به خانواده شهدا و ایثارگران داشته باشند.

فریبرز نجفی با اشاره به آثار جمع آوری شده از شهدای استان گفت: تاکنون ۴۰۰هزار اثر از شهدای استان جمع آوری شده است و این آثار گنجینیه ای عظیم برای نسل های بعدی انقلاب است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.