به تازگی، عکس‌های جاسوسی مدل جدیدی از محصول بیوک به نام رگال (Regal) منتشر شده است. این خودرو احتمالا سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه می‌شود.

بیوک رگال جدید، قربانی شاتر عکاسان شد+تصاویر

به گزارش قدس آنلاین، به تازگی، عکس‌های جاسوسی مدل جدیدی از محصول بیوک به نام رگال (Regal) منتشر شده است. این خودرو احتمالا سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه می‌شود.

 بیوک رگال جدید، قربانی شاتر عکاسان شد


ماه پیش تصاویری از مدل ۲۰۱۸ بیوک رگال منتشر شد؛ خودرویی که در کلاس خودرویی سدان تولید نمی‌شود! شنیده شد که این مدل تنها در کلاس‌های هاچ‌بک و واگن عرضه می‌شود.

تصاویری که لو رفته، نشان از سبک طراحی اسپرت‌بک رگال دارند. مدل خودرویی که حین تست، شکار عکاسان شده احتمالا GS است. دلیل این حدس، سبک طراحی سپر جلو بوده که حالت خشن، اسپرت و جسورتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد.

 بیوک رگال جدید، قربانی شاتر عکاسان شد


احتمال می‌رود این خودرو به یک پیشرانه ۶ سیلندر خورجینی با حجم ۳٫۶ لیتر مجهز شده باشد. گفته می‌شود توان این موتور احتمالا بیش از ۳۰۸ اسب‌بخار است و یک جعبه دنده ۹ سرعته خودکار، این اتومبیل را همراهی می‌کند. در حال حاضر، این مدل از پیشرانه ۴ سیلندر توربوشارژ با حجم ۲ لیتر بهره می‌برد که توانایی تولید قدرتی معادل ۲۵۹ اسب‌بخار دارد. احتمال می‌رود دیگر شاهد عرضه مدل اسپرت واگن بیوک رگال در بازار آمریکا نباشیم و تنها مدل GS در اختیار مشتریان علاقمند قرار بگیرد.

منبع: دیجی کالا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.