اصفهان- فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: در یک نهاد انقلابی مثل سپاه یا بسیج اگر عده‌ای هم به طرح تهمت‌ها و دروغ‌پراکنی‌ها اقدام کنند، باعث تزلزل نیروهای انقلابی و عقب‌نشینی آنها نمی شود و نیروهای انقلابی همچنان در سواحل مدیترانه مشغول دفاع خواهند بود.

تهمت‌ها و دروغ‌پراکنی‌ها در نهاد انقلابی سپاه باعث تزلزل نیروهای انقلابی نمی شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار غلامرضا سلیمانی عصر پنجشنبه در یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر که با محوریت «شهید محسن شهبازی» در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، با اشاره به شهدای عملیات بیت‌المقدس تأکید کرد: این عملیات شاهکار نظامی مکتب دفاعی انقلاب اسلامی بود که محصول آن آزادسازی خرمشهر بود.

وی ادامه داد: در این عملیات بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ کیلومتر ازخاک وطن در چهار مرحله آزاد و ۱۹ هزار و ۵۰۰ نفر اسیر گرفته شد، بیش از ۴۵ هزار بعثی کشته و مجروح شدند و هزاران تانک و تجهیزات نظامی به غنیمت گرفته شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه بعد از آزادسازی خرمشهر نگاه دنیا به جمهوری اسلامی تغییر کرد، یادآور شد: امروز اگر ایران یک کشور امن و با ثبات است و انتخاباتی با مشارکت بالای هفتاد درصد برگزار می‌کند حاصل خون مطهر شهدا در دوران‌های مختلف انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: در یک نهاد انقلابی مثل سپاه یا بسیج اگر عده‌ای هم به طرح تهمت‌ها و دروغ‌پراکنی‌ها اقدام کنند باعث تزلزل نیروهای انقلابی و عقب‌نشینی آنها نمی شود و نیروهای انقلابی همچنان در سواحل مدیترانه مشغول دفاع خواهند بود.

 سردار سلیمانی تصریح کرد: امروز نه تنها در دنیا امن‌ترین کشور هستیم بلکه به لحاظ اقتدار امنیتی که مؤلفه‌ای فراتر از امنیت است و وجود آن باعث می‌شود تا دشمن در عملیات‌های خود دچار تردید شود نیز حرف اول را می‌زنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مظاهر مهم اقتدار بسیج میلیونی و نیروهای نظامی و دستگاه‌های امنیتی شهرک‌های زیرزمینی موشکی است که همین دیروز یک شهرک تولیدی زیرزمینی موشک با نام دزفول در مدار دفاعی کشور قرار گرفت، ادامه داد: البته عده‌ای از این اقتدار در منطقه و حتی در داخل نگران هستند نمی‌خواهند جمهوری اسلامی یک کشور قدرتمند در جمع مسلمانان باشد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان به نقش اطلاعات سپاه در مبارزه با اختلاس‌های اداری اشاره و تأکید کرد: مسؤولان باید بدانند که تنها راه موفقیت تمسک به سیره شهداست و باید مدل‌های غربی را کنار بگذاریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.