پلیس راهور ناجا از مسدود بودن ۱۱ محور مواصلاتی کشور خبر داد.

آخرین وضعیت مواصلاتی کشور/ ۱۱ محور مواصلاتی مسدود است

  به گزارش «قدس آنلاین»،  بر اساس اعلام پلیس راهور ناجا، در استان مازندران(محور جویبار-قائمشهر) شاهد باراش باران و در محور محور کرج - چالوس(از میدان امیر کبیر تا کیلومتر ۱۱)ترافیک نیمه سنگین ومه گرفتگی همراه با کاهش دید، هستیم.

محور شمشک-دیزین، محور پونل-خلخال، محورهای استهبان-نی ریز و شیراز-جهرم، محور اولنگ-شاهرود، محور فرعی گنجنامه - تویسرکان، محور فرعی رودبار - کهنوج-قلعه گنج، محور اشنویه-پیرانشهر مسدود است.

آزادراه قم به تهران از تاریخ ۹۶/۰۱/۲۹لغایت ۹۶/۰۶/۲۰ محدوده عوارضی تا کیلومتر ۱۲.۵ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۸ الی ۱۷ و روزهای سه شنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از ایام تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

همچنین محور کرج - چالوس از تاریخ ۹۶/۰۲/۰۱ لغایت ۹۶/۰۶/۲۰ محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان کیلومتر صفر تا ۷۵ روزهای شنبه،یکشنبه،دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت ۰۸۰۰ الی ۱۷۰۰ وروزهای چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ به استثنای روزهای ÷نجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

محور آزادراه رشت - قزوین از تاریخ ۹۶/۰۲/۱۶ الی ۹۶/۰۶/۲۰ از ساعت ۰۸۰۰ الی ۱۸۰۰ روزهای شنبه،یکشنبه،دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۰۸۰۰ الی ۱۴۰۰ چهارشنبه هر هفته به جز روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی وروز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

آزادراه تهران - قم (کیلومتر صفر تا ۳۰ حد فاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام (ره) از تاریخ ۹۶/۰۲/۱۶ الی ۹۶/۰۵/۳۱ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت ۸ الی ۱۸ روزهای سه شنبه و پنج شنبه از ساعت (۰۸۰۰ الی ۱۴۰۰)به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.