بردسکن- امام جمعه بردسکن با تقدیر از حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه و آرای ۷۳ درصدی به کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: ملت ایران در ۲۹ اردیبهشت ماه حماسه زیبا و ماندگاری را به ثبت رساندند.

 رئیس جمهور منتخب به وعده های خود جامعه عمل بپوشاند

به گزارش قدس آنلاین ،حجت الاسلام علی اصغر امینی با بیان اینکه روز ۲۹ اردیبهشت ماه به روز جشن ملی تبدیل شد گفت: برنده اصلی انتخابات مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

خطیب جمعه بردسکن  با تبریک به دکتر روحانی که برای دور دوم ریاست جمهوری آرای مردم را کسب کرد گفت: از ۷۳ درصدی که مردم به کاندیداهای ریاست جمهوری رای دادند ۵۷ درصد آن را دکتر روحانی از آن خود کرد که می طلبد با توجه به کسب این آرا به وعده های خود در دوران تبلیغات جامعه عمل بپوشاند.

امام جمعه بردسکن عنوان کرد: دشمنان قصد داشتند از ماهها قبل مردم را نسبت به شرکت در انتخابات دلسرد و یا به دنبال فتنه انگیزی بودند که با مشارکت بسیار خوب مردم تمامی معادلات آنها برهم ریخت و نتواستند فتنه جدیدی را رقم بزنند.

حجت الاسلام امینی اظهارداشت: برخلاف انتخابات سال ۸۸  رقیب دکتر روحانی و طرفداران   آنها در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه بدون هیچ گونه عکس العملی نتیجه انتخابات را به رقیب خود واگذار کردند و در مقابل رای و نظر مردم تمکین کردند.

وی با بیان اینکه گفتمان ۸۰درصد کاندیداهای ریاست جمهوری کار و اشتغال و محرومیت زدایی بود گفت: جریانی که رای لازم را کسب کرد مسئول هستند که مطالبات مردم را اجرایی کنند.

امام جمعه بردسکن در بخشی دیگر از خطبه ها به برخی از وعده های منتخب مردم اشاره کرد و گفت: مردم منتظر اجرایی شدن این وعده ها هستند که امید است رئیس جمهور محترم و تیم آن نسبت به عملیاتی کردن آن اقدام کنند. 

وی عنوان کرد: طرح کارورزی دولت که به کاج نامگذاری شده است امروز مطالبه عمومی مردم تبدیل شده است.

وی همچنین با تقدیر از دستاندرکاران امر برگزاری انتخابات در شهرستان بردسکن و شخص فرماندار عنوان کرد: خوشبختانه با مدیریتی که اعمال شد بدون هیچ گونه تنشی انتخابات در بردسکن برگزار شد و با حضور قشرهای مختلف و تاثیر گذار به حمدالله تنور انتخابات داغ شد که می طلبد بعداز  دوران رقابت ها این فضا به رفاقت تبدیل شود.

 وی از برخی از طرفداران دو جناح خواست بیش از این حساسیت به خرج نده اند و در کنار یکدیگر با وحدت و اتحاد در راستای خدمت کردن به مردم همت کنند.

وی گفت: انتخابات تمام شده است  و نباید جناح های سیاسی به اختلافات دامن بزنند و همین برای ما بس است که مردم سالاری دینی در کشور ما حرف اول را در دنیا می زند.  حجت الاسلام امینی همچنین به عزه روحانی و فرهنگیان  تذکر داد بیش ازاین به سند ۲۰۳۰ دامن نزنند و به این مسله آتش بس بزنند و اگر نیاز باشد مجددا مقام معظم رهبری  دراین رابطه  پیام خواهند داد.

امام جمعه بردسکن به  سخنان نسنجیده و بدون اطلاعات در حوزه تخصصی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  انتقاد کرد و گفت:  کسی که در حوزه ای اطلاعاتی ندارد آن هم در حوزه مباحث  دینی نباید نسنجیده حرفی را بزند که باعث آزرده خاطر برخی از مومنین شود.

وی عنوان کرد: آنقدر مسایل و مشکلات در حوزه انتخابیه نماینده مردم وجود دارد  که می طلبد برای رفع آن اقدامات لازم را انجام دهد نه اینکه در حوزه هایی که هیچ تخصصی یا اطلاعاتی از آن دارد ورود پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.