فیلم‌های اکران شده در سینماها آنچنان که پیش‌بینی می‌شد نتوانست نظر مخاطب را جلب کند فقط مخاطب به فیلم «نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا» روی خوش نشان داد.

«نهنگ عنبر ۲» به مرز ۸ میلیارد نزدیک شد/ «تیک‌آف» به مرز ۱ میلیارد رسید

  به گزارش «قدس آنلاین»،  با وجود اکران خوب نوروزی متاسفانه اکران دوم نوروز نتوانست نظر مخاطب را آنگونه که شایسته است جلب کند و تنها «نهنگ عنبر سلکشن رویا» توانست نظر مخاطب را به خود جلب کند.  این فیلم ظرف ۱۶ روز نمایش به فروش نزدیک به ۸ میلیارد رسید  این در حالی است که بسیاری معتقد بودند فیلم های اجتماعی در کنار فیلم کمدی می تواند به فروش خوبی برسد و سبد اکران متنوع باشد، که متاسفانه نتوانست نظر مخاطب را به خود جلب کند.  

احمد مختاری مدیر پخش دفتر هدایت فیلم درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم «خوب بد جلف» به فروش ۱۶ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسید و «گشت ۲» به فروش ۱۹ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان در تهران و شهرستان رسید.  

وی ادامه داد: فیلم «ویلایی ها» در تهران به فروش ۲۱۵ میلیون تومان و شهرستان ۵۵ میلیون تومان رسید که در کل فروش فیلم ۲۷۰ میلیون تومان بود. فیلم «آشوب» هم به فروش ۱۵۶ میلیون تومان در تهران و ۵۸ میلیون تومان در شهرستان رسید که در کل فروش فیلم ۲۱۴ میلیون تومان بود.  

حبیب اسماعیلی مدیرعامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش «نقطه کور» گفت: فیلم هم اینک با فروش ۳۲۰ میلیون تومان مواجه شد.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فیلم های این دفتر گفت: «نهنگ عنبر سلکشن رویا» ظرف ۱۶ روز نمایش به فروش ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسید که با فروش امشب(جمعه) پیش بینی می کنم فیلم به ۸ میلیارد فروش دست یابد.  

وی درباره فروش فیلم «برادرم خسرو» گفت: فروش این فیلم نیز نسبت به هفته اول نمایش بهتر بود و در کل به ۵۵۰ میلیون تومان فروش دست یافت.  

امیرقطبی مسئول فروش فیلم «تیک آف» گفت: فیلم به فروش ۹۶۰ میلیون تومان رسیده است.  

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «دو عروس» ظرف دو روز نمایش براساس سیستم مکانیزه به ۱ میلیون و ۱۰۶ هزار تومان دست یافت و «قلب سفید قاصدک» به فروش ۸۴ هزار تومان دست یافته است.  

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.