ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس در مورد آخرین دیدار سری آ یووه برابر بولونیا صحبت کرد.​​​​​​​

یوونتوس با تمام قوا در بازی تشریفاتی پایان فصل!

به گزارش قدس آنلاین، اگرچه ششمین قهرمانی بیانکونری هفته گذشته با غلبه بر کروتونه قطعی شد، اما آلگری قصد دارد تیمش را با همه ستارگان به میدان بفرستد. وی در نشست خبری اینگونه پاسخگوی سوالات بود:

دیدار برابر بولونیا: "قانون اول این است که در هر دیدار باید برای پیروز شدن به میدان بروید. من نمی دانم در دیدار فردا برابر بولونیا چه اتفاقاتی رخ خواهد داد اما باید سعی کنیم رقابت های امسال را به بهترین شکل به پایان برسانیم و شاید یک پیروزی بزرگ، پایانی زیبا باشد. بعد از دیدار فردا استراحت خواهیم کرد و بعد از آن نیز خودمان را برای فینال لیگ قهرمانان آماده خواهیم کرد. در این دیدار ستارگانی چون دیبالا، ایگواین، مانزوکیچ و کوادرادو در ترکیب اصلی قرار خواهند داشت و خدیرا نیز به ترکیب اصلی بازخواهد گشت."

خداحافظی توتی: ابتدا باید از توتی به خاطر خدماتی که برای فوتبال ایتالیا و جهان داشت تشکر کنم. نمی دانم که بعد از خداحافظی توتی چه اتفاقی رخ خواهد داد اما این یک لحظه خاص است و فرانچسکو قطعا بخش مهمی از تاریخ رم باقی خواهد ماند. امیدوارم در آینده توتی هر تصمیمی که دارد را به بهترین شکل اجرا کند و من برای او در همه عرصه ها آرزوی موفقیت می کنم."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.