قائمشهر- نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهم‌ترین چالش امروز کشور بحث اقتصاد و بیکاری است، گفت: باید فساد را از جامعه برطرف کنیم تا بتوانیم اعتماد مردم را به دست آوریم.

لزوم برخورد قاطع با فساد در جامعه/ مهم‌ترین چالش کشور بحث اقتصاد و بیکاری است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، عبدالله رضیان جمعه‌شب در جشن حماسه حضور مردم در شهرستان سیمرغ، ضمن گرامیداشت فتح خرمشهر و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: حضور حماسی ملت بزرگ ایران در روز ۲۹ اردیبهشت و برگزاری انتخابات مهم کشور را تبریک می‌گویم و مفتخر هستم در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردمی هوشیار، بزرگ و باعظمت داریم و می‌توانیم بگوییم در خاورمیانه ملتی به بزرگی ملت ایران وجود ندارد.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آنچه مهم به‌شمار می‌رود درک، فهم و شعور بالای ملت بزرگ ایران است که در این انتخابات نشان دادند خیلی بزرگ هستند، تصریح کرد: خواسته مقام معظم رهبری حضور مردم برای اقتدار نظام بود که به اثبات رسید.

رضیان ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی باعث تضمینی برای سربلندی، عظمت و اقتدار ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه این میزان حضور مردم شاید در طول تاریخ انقلاب سابقه نداشته باشد، اظهار کرد: بیش از ۴۰ میلیون نفر رأی خود را به صندوق انداختند و به گفته مسؤولان حدود ۳ میلیون نفر هم نتوانستند رأی دهند.

رضیان افزود: باید وفاق ملی را در درون جامعه حفظ کنیم اما تلاش شد که در جامعه فضای دوقطبی رخ دهد که این موضوع مطلوب و خواسته دشمنان ما است.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نباید هیچ‌گاه سعی کنیم چنین فضایی را رقم بزنیم و اجازه دهیم این فضای دوقطبی در کشور ایجاد شود، تصریح کرد: همه افرادی که در این کشور مسؤولیتی دارند یک‌زمانی هستند و بعد نیستند اما ملت و مردم همیشه هستند.

وی ادامه داد: قدرت‌ مسؤولان مقطعی و برگرفته از مردم است اما قدرتی که باقی خواهد ماند و باعث سربلندی کشور در طول این ۳۸ سال انقلاب شده قدرت مردم است و نباید آن را نادیده بگیریم.

رضیان با بیان اینکه نباید شائبه‌ای در میان مردم به وجود آوریم که یک گروهی ممکنه حق باشد و گروهی ممکنه ناحق باشند، اظهار کرد: وقتی در کشور نهادی به‌عنوان شورای نگهبان تعدادی از افراد را به‌عنوان صاحب صلاحیت تأیید می‌کند باید احترام بگذاریم.

وی افزود: به‌عنوان نماینده مردم اگر از روحانی حمایت کردم فقط به خاطر رسالتی بود که به عهده داشتم و برای خدمت بهتر به مردم بوده است.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تشخیص این بوده که در فضای فعلی کشورمان با توجه به شرایطی که وجود دارد و اینکه موقعیت اقتصادی کشور موقعیت خاصی است، تصریح کرد: نمی‌توانیم با شعارها و حرف‌هایی که مطرح می‌شود سعی کنیم باور مردم را به سمت خود بکشانیم.

وی ادامه داد: من وکیل الدوله نیستم و وکیل الملت هستم و تعارفی هم ندارم تا امروز اگر حمایت می‌کردم به جهات خاصی بود که خواستیم کشور، مردم و ملت ما سربلند باشد.

رضیان با بیان اینکه در حال حاضر برای گرفتن حق مردم در مقابل دولت‌خواهم ایستاد و تعارفی هم ندارم، تأکید کرد: قصد ندارم بگویم فضایی که در طول چهار سال داشتیم گل‌وبلبل بوده است، چنین چیزی نیست اما مسائلی وجود داشت که نمی‌توانستیم در شرایط آزمون‌وخطا قرار بگیریم و یکی از مشکلات مهمی که در کشور داریم مشکل منابع درآمدی است.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسؤولیت دولت در چهار سال دوم به‌مراتب سنگین‌تر است، تصریح کرد: خیلی از چالش‌ها را در این مدت چهار سال باید برطرف کنیم.

این مسؤول ادامه داد: منابع درآمدی ما مشخص است و واقعیتش کفاف خرج کشور و مسائل جاری کشور را نمی‌دهد و باید فضایی را به وجود آوریم که این موضوع را جبران کند.

رضیان با بیان اینکه باید به سمت صادرات درست، اصلاح تولید، کیفی‌سازی تولید، صادرات را با کیفی‌سازی تقویت و بروکراسی را از کشور حذف کنیم، اظهار کرد: باید فساد را از جامعه برطرف کنیم تا بتوانیم اعتماد مردم را به دست آوریم و اشتغال یکی از محورهای مهمی است که شعار داده‌شده و باید عمل شود و انجام دهیم.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نگاه خود آقای روحانی و نگاه مجلس به این سمت است و باید حرکت خود را از همین اول شروع کنیم، تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی درست انجام دهیم چراکه چهار سال بعد پاسخی برای گفتن به مردم نداریم.

وی افزود: مرم با عملکرد ما تغییر عقیده می‌دهند لذا این چهار سال بسیار سخت است و با توجه به رأی بالای آقای روحانی مسؤولیت بسیار سخت‌تر خواهد شد.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه در درون نظام تابع اسلام و قانون اساسی هستیم، تصریح کرد: بارها و بارها تکرار کردم یکی از اصول اصلی قانون اساسی اصل ولایت‌فقیه است.

رضیان با بیان اینکه دشمن در حال تلاش برای مختل کردن امنیت کشور است، اظهار کرد: باید هوشیار باشیم چراکه اگر در بحث امنیت هزینه نمی‌کردیم امروز گروه خبیث داعش در داخل مرزهای ما بوده است.

وی ادامه داد: اجرای انتخابات کار بسیار سختی است، گاهی اوقات ضعف و مشکلاتی وجود دارد اما باید تلاش کنیم وفاق را داخل کشور از بین نبریم.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور آمریکا به‌عنوان تاجر وارد کشور عربستان می‌شود که این موضوع ننگی برای دنیای اسلام است، تصریح کرد: ترامپ خودش را وارد جنگی نمی‌کند بلکه او به دنبال پول است.

رضیان افزود: باید قدرت دفاعی خودمان را بالا ببریم چراکه همه دشمنان ریز و درشت به دنبال بر هم زدن امنیت کشور هستند و با قاطعیت خدمت مردم عرض می‌کنم که نه خود آمریکا و نه عربستان جرأت خلل وارد کردن به امنیت ما را ندارند و ما به دنبال جنگ نیستیم اما وظیفه دفاع از کشور را داریم.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قرار دادن ۱۶ میلیون در مقابل ۲۳ میلیون معنی ندارد و حرف بسیار نادرستی است، تأکید کرد: ما یک ملت هستیم البته ممکن است سلایق مختلفی داشته باشیم اما بنا نیست نسبت به یکدیگر توهین کنیم.

رضیان در پایان گفت: مهم‌ترین چالش امروز ما بحث اقتصاد و بیکاری است و باید همه تلاش کنیم در این چهار سال معضل جوانان را حل کنیم که اگر این مشکل حل نشود در چهار سال آینده، کشور در شرایط بسیار سختی قرار می‌گیرد و هر گروهی در انتخابات شرکت کند با مشکل مواجه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.