همدان: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی از اوایل اردیبهشت ماه سال ۹۶ عنوان کرد: در راستای ارتقای سرانه مطالعه در جامعه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با ۴ کتاب «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی، امام رضا(ع) و زندگی، چلچراغ شیراز و بانوی ملکوت در حال برگزاری است.

 هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در همدان برگزار شد

عاطفه زارعی در گفت‌وگو با قدس آنلاین با بیان اینکه این جشنواره در گروه‌های سنی مختلف از کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار می‌شود، تاکید کرد: یکی از اهداف این جشنواره این است که جوانان با مطالعه این کتاب‌ها با زندگی و سیره اهل‌بیت(ع) آشنا شده و ارتباط برقرار کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان به روش‌های شرکت در جشنواره اشاره و بیان کرد: شرکت در جشنواره از دو طریق مراجعه به کتابخانه و امانت ۴ کتاب معرفی شده و پاسخ به سوالات کتبی و یا ثبت نام آنلاین در سایت www.hamadanlpl.ir و پاسخ به سوالات است.

گفتنی است؛ هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در همدان از اردیبهشت ماه آغاز شده و داوری جشنواره در تیرماه انجام خواهد شد و اختتامیه این جشنواره نیز در مرداد ماه همزمان با دهه کرامت در ۳ سطح کشوری، استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.