خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

۲ میلیارد ندادم از فهرست امید خط خوردم 

جوان/ در انتخابات اخیر شورای شهر تهران، فاطمه دانشور- عضو پیشین شورای شهر-  پیشنهاد ۲میلیاردتومانی کرباسچی و حقانی را برای گنجاندن نام خودش در فهرست اصلاح‌طلبان رسانه‌ای کرد، رسانه‌ای شدن این خبر اما برای خانم دانشور گران تمام شد و نام وی از لیست اصلاح‌طلبان حذف شد.

پرسش خنده‌دار ایوانکا

ایران آنلاین/ ایوانکا -دختر ترامپ- با یک حرف، خودش را مضحکه صاحب رستوران کرد. ایوانکا در سفر رم با همسرش به رستوران ایگناتیوس رفته بود که ناگهان پوستر روی دیوار رستوران توجه اش را جلب کرد و- با اعتماد به نفس- از رستوران دار پرسید: مردی که در عکس هست، کدام شخصیت مقدس تاریخی است؟ اما پاسخ تمسخرآمیز صاحب رستوران این بود: او جورجو کینالیا -فوتبالیست پیشین لاتزیو و تیم ملی ایتالیا- است که دست هایش را به آسمان دراز کرده است!

جایزه توهین آمیز

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش ان پی تی ان، مسئولان یک مدرسه در آمریکا درپی کار عجیب معلمان این مدرسه در دادن جایزه «احتمال تروریست شدن» به دانش آموزان، عذرخواهی کردند.

نه این، نه آن

خبرآنلاین/ عزت الله ضرغامی- مسوول پیشین صدا و سیما- در واکنش به سخنان آیت الله موحدی کرمانی درباره حلال و حرام کردن آرای ریاست جمهوری، در کانال تلگرامی اش نوشت: نه حرام دانستن رأی رقیب با اصول امام و رهبری می خواند و نه خشونت طلب خواندن این سخن با حقوق شهروندی.

لنگه به لنگه

باشگاه خبرنگاران/ برخی رسانه ها پوشیدن جوراب های متفاوت، گُل گُلی و لنگه به لنگه جاستین ترودو- نخست وزیر کانادا- در اجلاس جی۷ را سوژه قرار دادند و پوشیدن آن ها را سهوی دانستند اما رفتار ترودو نشان می دهد این کار آگاهانه است.

کت ۵۱ هزار دلاری

عصرایران/ کت گل برجسته بانوی اول آمریکا-ملانیا ترامپ- که در سفر به ایتالیا نگاه ها را جلب کرد  ۵۱ هزار و ۵۰۰ دلار قیمت دارد که تنها ۴ هزار دلار ارزان تر از میانگین درآمد یک سال خانواده های آمریکایی است.

سنت شکنی ۲۰ ساله

باشگاه خبرنگاران/به گزارش اس بی اس، رکس تیلرسون- وزیر خارجه آمریکا- در مخالفت با درخواست دفتر مذهب وزارت خارجه مبنی بر میزبانی آیین عید فطر، پس از ۲۰ سال، سنت شکنی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.