بیرجند- رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی  گفت: تبلیغ چهره به چهره افطار تا سحر در۵ پارک این  استان اجرا می شود.

طرح تبلیغ افطار تا سحر در پارک های خراسان جنوبی اجرا می شود 

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ازبیرجند، حجت الاسلام حسین کمیلی در بازدید از اجرای این طرح اظهار داشت: اجرای طرح چهره به چهره  افطار تا سحر در۵ پارک محوری استان در ماه مبارک رمضان امسال پیش بینی شده است

وی گفت: در این برنامه پس از افطار که  مردم در پارک ها حضور می یابند دو روحانی در بوستان های مورد نظر برای پاسخ گویی به سوالات شرعی، تصحیح نماز و...مستقر می شوند.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی  افزود: در این طرح ۱۰ روحانی همکاری دارند و شب ها از حدود ساعت ۲۲ تا یک نیمه شب در  ۵ پارک حضور خواهند داشت که این برنامه را در همه شب های ماه رمضان به جز لیالی قدر اجرا خواهند کرد.

کمیلی پارک های توحید، آزادگان و یک بوستان در شمال شهر بیرجند برای این کار مد نظراست و در۲شهرستان هم اجرای طرح تبلیغ چهره به چهره افطار تا سحر برنامه ریزی شده است.

 وی برپایی نمایشگاه عکس نماز و تشویق کودکان با اهدای جوایز فرهنگی را ازدیگر اقدامات در کنار اجرای این طرح در  پارک ها عنوان کرد.

وی برگزاری مسابقه پیامکی نماز در همه روزهای ماه مبارک رمضان با همکاری صدا وسیما و رسانه های استان را از برنامه های ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی در این ماه برشمرد و ادامه داد: ۳۰ کارشناس مذهبی بومی استان  برای تصحیح قرائت نماز به روستاهای استان اعزام می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.