قزوین- استاندار قزوین گفت: روشهای گذشته پاسخگوی مطالبات عمومی نیست و باید در جواب محبت مردم در مشارکت گسترده در انتخابات پاشنه ها را بکشیم و شبانه روز در خدمت مردم باشیم.

روش های گذشته پاسخگوی مطالبات مردم نیست/ پاشنه ها را بکشید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، استاندار قزوین در جلسه شورای عمومی بانک های استان پس از تبریک شرکت گسترده مردم در انتخابات با مدیران خود اتمام حجت کرد و گفت: روشهای گذشته به هیچ وجه نمی تواند پاسخگوی مطالبات مردم باشد و باید شیوه های خدمت رسانی را تغییر دهیم.

وی افزود: مردم در این دوره از انتخابات سنگ تمام گذاشتند و کاری بی نظیر را انجام دادند لذا ما وظیفه داریم جواب این درک و بصیرت را بدهیم و شبانه روز به آنها خدمت کنیم.

همتی بیان کرد: فرمانداران، بخشداران و مدیران دستگاههای اجرایی موظفند با خدمت رسانی بموقع، سریع و با کیفیت جواب خوبی مردم را بدهند و از این تاریخ به بعد از هیچ مدیر و کارشناسی نمی پذیریم که کارها به تعویق بیفتد.

استاندار یادآورشد: باید هم سرمایه گذار تکریم شود و هم رسیدگی به امور مردم بسرعت انجام شود تا مردم بدانند مسئولان خدمتگزار آنها هستند لذا قابل قبول نیست که امکانات دولتی داشته باشیم ولی کار مردم با این منابع حل نشود.

کمربندها را محکم ببندید/ پاشنه ها را بکشید

وی خطاب به مدیران گفت: باید کمربندها را محکم ببندید و پاشنه کفشها را بکشید و به گونه ای کار کنید که گویی به رای مردم نیاز داریم و فردا انتخابات است.

استاندار اضافه کرد: شرایط با گذشته فرق دارد و باید کیفیت و سرعت کارها فرق کند.

واحدهایی که اصلاح ساختار کنند حمایت می شوند

همتی بیان کرد: همه واحدهایی که ماده ۱۴۱ هستند اگر اصلاح ساختار انجام دهند و سرمایه خود را افزایش دهند تا از شمول این ماده خارج شوند هر حقوق دولتی که شامل آنها باشد شرایط را تسهیل و تقسیط را طولانی می کنیم تا کارشان راحت شود.

وی اظهارداشت: اگر کارگروه تصویب کرد واحدی تسهیلات بگیرد اگر بانک تمکین نکند باید جوابگوی ما باشد.

در انتخابات استان قزوین تخلف تاثیرگزار نداشتیم

استاندار قزوین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها هم گفت: انتخابات لبیک به ندای رهبری بود و پیروز این رویداد مردم و رهبری هستند.

وی اضافه کرد:دراستان قزوین بیش از ۲۶ هزار نفر دست اندرکار برگزاری بودند و خوشبختانه این حماسه بزرگ در کمال امنیت، نظم و آرامش در سراسر استان برگزار شد و مشکل خاصی نداشتیم.

همتی بیان کرد: هرچند برخی در تبلیغ خود نسبت به دولت و رئیس جمهور کم لطفی کردند و با تخریب سعی در انحراف اذهان  داشتند اما مردم بهترین پاسخ را دادند و این شکوه و عظمت در جهان نظیر ندارد.

وی گفت: شاید در انتخابات شوراها چند مورد تخلف جزیی هم دیده شد اما تاثیرگزار نبود و نباید شیرینی انتخابات را با گفتن مسائل خلاف واقع تلخ کنیم لذا جا دارد از همه دست اندرکاران تشکر و قدردانی شود.

استاندار اظهارداشت: هر جا که گزارش تخلف دادند بلافاصله وارد عمل شدیم و مشاهده کردیم گزارش ها غیر واقعی و یا مهم نیست و در کلان موضوع شاهد اجرای مر قانون بودیم.

همتی تصریح کرد: هیچ رسانه ای از تقلب در استان گزارش نداد و خود مردم شاهد و ناظر بودند که در مجموع انتخاباتی سالم و قانونمند در استان برگزار شد.

وی اظهارامیدواری کرد با تدبیر ریاست جمهور و عزم جدی مدیران به مطالبات مردم در دولت دوازدهم به نحو شایسته پاسخ داده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.