بابل- نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تأکید برحل مشکلات اشتغال جوانان گفت: علاوه بر تکمیل طرح‌های محرک توسعه و تسهیل روندهای سرمایه‌گذاری در این شهرستان باید زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

روند اشتغال جوانان باید تسهیل شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، حسین نیازآذری با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در هفتم خرداد ۹۶ یک سال از عمر مجلس دهم گذشته است و بر اساس عهدی که با مردم بابل بسته‌ام همچنان رسالت خود را بر محور ولایتمداری، قانون‌گرایی و مردم محوری ایفا می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه با استفاده تجربه نمایندگی مردم در مجلس نهم اساس کار را ادامه عمل‌گرایی و خدمت صادقانه به مردم فارغ از جهت‌گیری‌های سیاسی و جریانی دانسته و بر حفظ  شأن و جایگاه مجلس و مردم بابل تأکید داشته و دارم، تصریح کرد: بر اساس اصل تفکیک قوا وظیفه مجلس شورای اسلامی با قوای دیگر متفاوت است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نه وکیل‌الدوله هستم و نه در تقابل با دولت اما تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی و نهادهای قانونی در استیفای منافع مردم را فراموش نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه پیگیری مستمر منافع، مطالبات و مسائل حوزه انتخابیه اولویت کاری خادم مردم بوده و بی‌وقفه در پی تحصیل آن هستم و با استفاده از اهرم نظارتی بر استیفای حقوق حوزه انتخابیه تأکید دارم، خاطرنشان کرد: در سخت‌ترین شرایط اقتصادی کشور طرح‌های راکد زیربنایی شهرستان بابل را یکی پس از دیگری به راه انداختیم و آنچه وظیفه نمایندگی بود کوتاهی نکردیم.

وی بهره‌برداری کنارگذر جنوبی، تعریض راه‌های مواصلاتی، پیشرفت ۶۰ درصدی آب‌رسانی بابل، توسعه طرح‌های بهداشتی و درمانی، توسعه فاضلاب شهری، توسعه معدن گلیران، حمایت از واحدهای صنعتی، بهره‌برداری از مراکز سرگرمی و چندین طرح رفاهی، حمایت از طرح‌های مدیریت شهری، آب‌رسانی به روستاها، مراقبت از بودجه سنواتی و جذب اعتبار برای طرح‌های ملی و محلی به‌طور جدی را از کارهای انجام شده و در دست اقدام در بابل برشمرد.

نیازآذری با اشاره به اینکه بدون شک شهرستان بابل در کنار اقدامات صورت گرفته تنگناها و مشکلاتی نیز دارد که باید با تلاش مستمر و همکاری دولت و مردم بر طرف شود، گفت: وظیفه نمایندگی مردم ایجاب می‌کند این مطالبات را با صدای رسا اعلام و پیگیری کنم و اگرچه در روند مطالبات مردم کم‌کاری‌ها و کم‌لطفی‌هایی را شاهد بودیم اما هیچ جریان و اراده‌ای نمی‌تواند عزم راسخ ما را سست کند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه برای توسعه شهرستان بابل و برطرف کردن مشکلات به‌ویژه ایجاد اشتغال جوانان علاوه بر تکمیل طرح‌های محرک توسعه و تسهیل روندهای سرمایه‌گذاری باید در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: این مهم در زمینه منویات مقام معظم رهبری در اجرای کار ویژه سال ۹۶ کشور با شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال جز با همدلی و همکاری مجلس، دولت، قوه قضائیه، بخش عمومی و بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.