شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طبق مصوبات دولت مقرر شد، به هر تشکلی که فعالیت اقتصادی و تولیدی داشته باشد، ۱۰ درصد یارانه و تسهیلات ارزان قیمت اختصاص داده شود.

تشکل های اقتصادی و تولیدی تسهیلات ارزان قیمت دریافت می کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی صبح یکشنبه در گردهمایی سرمایه‌گذاری و توسعه استان چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان باید با تلاش و کمک بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذاران در فعالیت‌های اقتصادی معضل بیکاری را رفع کنند.

 وی با اشاره به نرخ ۲۰ درصدی بیکاری گفت: نرخ مشارکت در استان ۴۰ درصد است و افزایش این ارقام به معنای افزایش ورود متولدین دهه ۶۰ و ۷۰ به بازار کار و افزایش تعداد متقاضیان جویای کار است.  

استاندار با اشاره به اعتبار ۱.۵ میلیارد دلاری صندوق توسعه روستایی در کشور گفت: در صورت تصویب این اعتبار سهم استان حدود ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیارد تومان است  که فرصتی مناسب برای دستگاه‌های اجرایی استان می باشد.

وی با اشاره به پرداخت یارانه به تشکل های اقتصادی و تولیدی گفت:طبق مصوبات دولت مقرر شد، به هر تشکلی که فعالیت اقتصادی و تولیدی داشته باشد، ۱۰ درصد یارانه و تسهیلات ارزان قیمت اختصاص داده شود.

سلیمانی خاطر نشان کرد:طی فعالیت دولت گذشته  پروژه‌هایی مانند پتروشیمی لردگان، فولاد سفیددشت، فولاد تاراز و کارخانه تولید چادر مشکی حجاب ساماندهی شدند.

استاندار اظهار داشت: امسال بر اساس تصمیم‌گیری‌های لازم در راستای کاهش نرخ بیکاری مقرر شد پنج درصد از درآمد جاری و ۲۰ درصد منابع عمرانی استان به توسعه زیرساخت‌ها اختصاص داده شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.