رشتخوار –فرماندار رشتخوار با بیان اینکه امسال اعتبار تملک دارایی رشتخوار ۲۰ درصد افزایش یافته است، گفت: اعتبار تملک دارایی شهرستان رشتخوار در سال جاری از مرز ۸ میلیارد و ۴۳۵ میلون تومان گذشت.

اعتبار تملک دارایی شهرستان رشتخوار ۲۰  درصد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین بعد از ظهر یکشنبه، خالقداد عرب در کمیته برنامه ریزی،و جلسه شورای اداری شهرستان  رشتخوار افزود:این اعتبارات در ۲۳ سرفصل با سه اولویت در پروژه های آب روستایی، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در سال جاری  هزینه می شود.

این مسئول بیان کرد: پروژه های نیمه تمام شهرستان. هم در اولویت قرار دارد.
عرب یکی از مشکلات جدی شهرستان  رشتخوار را کم آبی ذکر کرد و ادامه داد: در سال جاری بیش ۱۸ درصد اعتبارات تملک دارایی برای پروژه های آب روستایی اختصاص یافته  که  بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: آبرسانی دغدغه اول من به روستاهاست و بحث اصلاح خط انتقال شبکه و رفع فرسودگی لوله ها یکی از اولویت های کاری از این اعتبار است

وی به مشکل آب در دولت آباد، آهنگران، دوچاهی و حوزه کرم از توابع شهرستان اشاره کرد و گفت:در حال حاضر آب شرب دولت آباد از طریق تانکر رفع می شود که از محل اعتبارات تملک دارایی ایجاد چتد فلکه شرب آب باید از مجتمع آبرسانی اسلام آباد در روستا احداث تا مشکلات بهداشتی آب شرب در این روستا حل شود.
خاطر نشان کرد در سال جاری برای احداث دو باند شدن راه  رشتخوار ، چخماق فریمان مشهد ۷۰۰ میلیون تومان در این شهرستان اختصاص یافته که ۵۰ کیلومتر راه رشتخوار به مشهد را کوتاهتر می کند.

فرمانداررشتخوار از جمله دغدغه‌های شهرستان رشتخوار را احداث دو بانده شدن محور رشتخوار به تربت حیدریه  عنوان کرد و ادامه داد:  عملیات این پروژه از سمت تربت به رشتخوار تحقق آرزوی دیرین مردم شهرستان ذکر کرد که در حال پیگیری است.

وی در خصوصا پروژه دو استخرشنا نیمه کاره در این شهرستان هم گفت:کمبود اعتبار باعث شده که عمر این پروژه ها چند سال ادامه یابد علیرغم این که احداث دو استخره شنا در شهرستان به لحاظ جمعیت پایین ضروری نیست و تکمیل آتها هدر رفتن بودجه بیت المال است و تکمیل این دو استخره در رشتخوار نیاز به سه میلیارد تومان اعتبار دارد.

 امام‌جمعه شهرستان رشتخوار هم  در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک قرار گرفتن در ایام ماه پرفضیلت ماه رمضان گفت: ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خداوند است، که باید بیشترین بهره از این ماه پرفضیلت را برد.

حجت الاسلام مهدی بهره‌مند در ادامه افزود: روزه گرفتن باعث دست‌یابی به‌حکمت خداوند و افزایش معرفت در انسان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فلسفه روزه‌داری رسیدن انسان به معرفت است، یادآور شد: اصلی‌ترین راه برای دست‌یابی به معرفت در روزه گرفتن، یقین داشتن است.

حجت‌الاسلام بهره‌مند در ادامه با تسلیت رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) نیز بیان داشت: در ماه مبارک رمضان کاری کنیم که به‌یقین ما افزوده شود.

امام جمعه رشتخوار در ادامه ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت گفت: ملت قهرمان ایران اسلامی با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی آرای خود را به‌نظام دادند.

حجت‌الاسلام بهره‌مند با اشاره حضور بالای ۷۳ درصدی مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت گفت: باید چند نکته بعد از انتخابات را مدنظر داشته باشیم، ابتدا تشکر از امت حزب‌الله، و بعد اینکه بعد از انتخابات هیچ رقابتی دیگر نباید باشد، و رفاقت‌ها جای رقابت‌ها را بگیرد.

وی در پایان  نیز ضمن تأکید بر توجه بیشتر مسئولین بر وعده‌های داده‌شده در داوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اذعان داشت: وعده‌های داده‌شده یک همت جدی توسط مسئولان را می‌طلبد، عدم تحقق وعده‌ها موجب یاس و نامیدی در مردم می‌شود، مسئولان باید از رفع مسئولیت درآیند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.