​ایلام- رییس اداره توسعه تعاونی های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان ایلام برگزار می شود.

دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان ایلام برگزار می شود

مظفر پرنا روز دوشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه در این جشنواره تمامی تعاونی های تولیدی، خدماتی، صنعتی، کشاورزی، توزیعی و ... می توانند شرکت کنند، اظهارداشت: شرکت های تعاونی ایلام می توانند از ششم خردادماه تا ۳۱ ماه جاری با مراجعه به سایت  www.taavonibartar.ir ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان همزمان با هفته تعاون در سراسر کشور برگزار می شود، افزود: این جشنواره در شهریورماه سال جاری برگزار و از هر صنفی یک تعاونی به عنوان تعاونی برتر معرفی می شود.

رییس اداره توسعه تعاونی های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با بیان این مطلب که داوری این جشنواره به صورت الکترونیکی است، خاطرنشان ساخت: علاوه بر راه یابی تعاونی های برتر هر صنف به جشنواره کشوری، تعاونی هایی که امتیاز لازم را کسب کنند نیز به جشنواره کشوری راه خواهند یافت.

مظفر پرنا با اشاره به جوایز تعاونی های برتر، تأکید کرد: تعاونی هایی که در این جشنواره امتیازهای لازم را کسب کنند، بعنوان یک برند شناخته شده در سطح کشور معرفی شده که این موضوع می تواند روند پیشرفت تعاونی های برتر را شتاب دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.