عضو پیشین تیم ملی جودو گفت: خیلی تلاش کردم خود را به ترکیب اصلی تیم ملی برسانم ولی بی توجهی مسئولان باعث شد انگیزه ام را از دست بدهم و به فکر خروج از ایران باشم.

اظهارات عضو تیم جودو ایران بعد از پیوستن به تیم ترکیه

به گزارش قدس آنلاین، تنها یک هفته بعد از سفر جواد محجوب به تایلند برای حضور در مسابقات ورزشی های رزمی حرفه ای، انتشار خبر حضور شایان نصیرپور عضو دیگر تیم ملی جودود ایران در ترکیه برای همراهی تیم ملی این کشور، جامعه جودو را بهت زده کرد. در این بین از دست رفتن سالن شهید افراسیابی به عنوان مهمترین پایگاه آموزشی جودو مزید بر علت شد تا بعد از مدتها آرامش، یک بار دیگر شاهد بروز حاشیه در این رشته همیشه پرتلاطم باشیم.

شایان نصیرپور جوان که سابقه عضویت در تیم های ملی رده های سنی مختلف را دارد، به دلیل آنکه مادرش اهل کشور ترکیه است، خیلی زود موفق شد راه خروج از ایران را در پیش بگیرد. او پس از توافق با رئیس فدراسیون ترکیه، به زودی تمرینات خود را در کنار این تیم آغاز می کند. 

شایان نصیرپور در مورد علت خروج از ایران به مهر گفت: برای رسیدن به ترکیب تیم ملی خیلی تلاش کردم، ۲۵ کیلوگرم وزن خود را کاهش داده و با حضور در مسابقات مدعیان تیم ملی عنوان نخست را کسب کردم، ولی مورد بی مهری مربیان تیم ملی قرار گرفتم.

وی ادامه داد: قبل از اعزام تیم ملی به اردوی مشترک ازبکستان مسابقات برگزار شد و من با برتری مقابل همه رقبا، نفر اول وزن ۱۰۰- کیلوگرم انتخاب شدم، ولی به دلیل آنکه رودکی از من خوشش نمی آید، مورد بی مهری قرار گرفتم و اجازه ندادند کار در تیم ملی کشورم را ادامه دهم.

این ملی پوش جودو در مورد اینکه آیا مشکل خود را با مسئولان فدراسیون در میان گذاشته است یا خیر؟ گفت: مسئولان فدراسیون کجا بودند. فدراسیون جودو یعنی رودکی! نمی خواستم در جودو ایران که مسئولانش به من اعتقادی ندارد فرصت های خود را از دست بدهم و در نهایت تصمیم به خروج از ایران گرفتم.

نصیرپور افزود: توانایی پیشرفت در جودو را دارم و می خواهم جایی تمرین کنم که مربی همه حاضران در تمرین را مدنظر داشته باشد. تمام تلاش خود را می کنم تا به آرزوهایم در جودو دست پیدا کنم. با شرایطی که در تمرینات ترکیه خواهم داشت، رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست.

وی در خصوص جلسه با رئیس فدراسیون ترکیه هم گفت: «سزار هویسز» نظر مثبتی روی من دارد و در جلساتی که با هم داشتیم، به توافق کامل رسیده ایم. طی روزهای آینده تمرینات خود را تیم ملی ترکیه آغاز می کنم. می خواهم به مسابقات جهانی مجارستان برسم و باید نظر سرمربی تیم ملی را برای رسیدن به ترکیب ترکیه جلب کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.