اصفهان- مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: دو کتاب گویا به نام های «چلچراغ شیراز» و «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی» از منابع هفتمین جشنواره کتابخوان رضوی در شهر اصفهان تولید شده است.

۲ عنوان کتاب گویا از منابع هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در اصفهان تولید شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، امیر هلاکویی اظهار داشت: گویاسازی کتاب های هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و تسهیل در استفاده همه مردم به ویژه روشندلان و به همت کتابداران بخش تخصصی نابینایان حضرت ولی‌عصر(عج) اصفهان انجام شده است.

وی افزود: کتاب «چلچراغ شیراز» به مدت ۶۵۹ دقیقه و کتاب «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی» به مدت ۴۳۹ دقیقه توسط نسرین جعفرزاده از گویندگان باسابقه اصفهان گویاسازی شده و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

هلاکویی گفت: علاقه مندان می توانند جهت دریافت منابع و شرکت در مسابقه به یکی از کتابخانه‌های عمومی استان و یا پورتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به نشانی isfahanpl.ir  مراجعه کنند و ضمن شرکت در مسابقه از جوایز ارزنده بهره‌مند شوند.

یادآوری می شود؛ هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در سراسر کشور در حال برگزاری است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.