خرم آباد - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از ایجاد ۲۵ هزار فرصت شغلی در این استان طی امسال خبر داد.

۲۵ هزار فرصت شغلی امسال در لرستان ایجاد می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، علی آشتاب که در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان سخن می گفت با اشاره به تدوین سند اشتغال و سرمایه گذاری لرستان طی امسال اظهار داشت: این سند با مجموع سرمایه گذاری شش هزار و ۴۰۹ میلیارد تومان در استان عملیاتی می شود.

وی با اشاره به راه اندازی سه کمیته تخصصی تولید، سرمایه گذاری و اشتغال برای تهیه این سند در لرستان گفت: در مجموع با اجرای این سند ۲۵ هزار و ۴۸۶ فرصت شغلی در استان ایجاد می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه سهم بانک های دولتی، خصوصی، هولدینگ ها و هنچنین دولت در سرمایه گذاری پیش بینی شده مشخص شده است گفت: در این راستا بانک های دولتی دو هزار ۶۷۱ میلیارد تومان، بانک های خصوصی هزار و ۴۱۷ میلیارد تومان، و هولدینگ ها ۱۷۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری سند اشتغال استان را باید پرداخت کنند.

آشتاب گفت: هزار و ۷۶۶ میلیارد تومان به بخش کشاورزی برای ایجاد شش هزار و ۳۱۷ فرصت شغلی، سه هزار و ۴۹۵ میلیارد تومان برای ایجاد چهار هزار و ۹۴۱ فرصت شغلی به بخش صنعت و هزار و ۱۴۷ میلیارد تومان برای ایجاد ۱۴ هزار و ۲۱۸ فرصت شغلی در بخش خدمات پرداخت می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.