کابینه رژیم صهیونیستی جلسه هفتگی‌اش را زیر «دیوار ندبه» که بخشی از دیوار غربی مسجدالاقصی است، برگزار کرد.

جلسه کابینه رژیم صهیونیستی زیر مسجدالاقصی برگزار شد

  به گزارش «قدس آنلاین»،  کابینه رژیم صهیونیستی روز گذشته (یکشنبه) در اقدامی تحریک‌آمیز جلسه هفتگی خود را در مجموعه «مسجد الاقصی» و کنار دیوار ندبه برگزار کرد.

دیوار ندبه، بخش از دیوار غربی مسجدالاقصی است و به باور یهودیان از آخرین باقی‌مانده‌های «هیکل سلیمان» و مرکز دعا برای یهودیان در فلسطین اشغالی است. مسلمانان آن را دیوار بُراق می‌خوانند و معتقدند پیامبر اسلام مرکب خود را در شب معراج به آن بست.

کابینه رژیم صهیونیستی علاوه بر این اقدام، مصوباتی را نیز در راستای یهودی‌سازی هرچه بیشتر مسجد الاقصی و شهر «قدس» اشغالی تایید کرد.

ساخت بالابر روی دیوار ندبه، حفر راه زیرزمینی برای دسترسی سریعتر و ساده‌تر صهیونیست‌ها از محله یهودی‌نشین قدس به دیوار ندبه و همچنین اختصاص بودجه هنگفت ۵ ساله جهت یهودی‌سازی هرچه بیشتر مسجد الاقصی از جمله این مصوبات بود.

به نوشته پایگاه خبری «تایمز اسرائیل» رژیم صهیونیستی این جلسه را در پنجاهمین سالگرد اشغال شهر قدس بعد از جنگ شش روزه و در محل تونل‌های زیر دیوار ندبه برگزار کرد.

در این جلسه «یواف گالانت» وزیر مسکن رژیم صهیونیستی مدعی شد دیوار ندبه به دولت یهودی اسرائیل تعلق داشته و در آن سرمایه گذاری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.