خرم آباد- سپرده گذاران بانک توسعه در پی عملی نشدن وعده های مسئولان این بانک مبنی بر پرداخت مطالباتشان برای چندمین بار در خیابان های منتهی به استانداری لرستان دست به تجمعات گسترده زدند.

تجمع اعتراضی مردم خرم آباد به خیابان ها کشیده شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبر افلاک، سپرده گذاران خرم آبادی بانک توسعه در روزهای اخیر چندین بار برای دریافت مطالباتشان در مقابل استانداری تجمع کرده اند، روز گذشته نیز جمع زیادی از مشتریان این بانک نسبت به عدم پاسخگویی مسئولان دست به اعتراضات گسترده زدند به نحوی که بیشتر خیابان های اصلی سطح شهر با ترافیک سنگین روبرو شد.

سپرده گذاران عصبانی با سردادن شعارهایی خواستار دریافت سپرده خود شدند،این در حالی است که قدرت الله دلفان،مدیر موسسه توسعه در لرستان به مشتریان وعده داد بود که از روز یکشنبه هفتم خردادماه مطالبات پرداخت می شود.

یکی از سپرده گذاران خرم آبادی بانک توسعه با گلایه از خلف وعده مسئولان در رابطه با پرداخت مطالبات مردم گفت: چرا استانداری از این بانک ۲۰۰میلیاردتومان وام گرفته است ولی ما که پولمان را می خواهیم ایراد دارد.

وی افزود: چرا مسئولان وعده الکی می دهند و مردم را سرکار می گذارند الان ۱۰روز هست که وعده می دهند که پولتان را می دهیم اما خبری از پرداخت نیست.

این مشتری بانک توسعه گفت: در جلسه استانداری مقرر شد روز یکشنبه مطالبات پرداخت شود اما الان کسی پاسخگو نست.

یکی دیگر از سپرداه گذاران این بانک گفت: چرا بانک مرکزی می تواند نظارت کند و سود بانکی را از ۲۳درصد و به ۱۷درصد کاهش دهد اما برای مطالبات مردم هیچ اقدامی انجام نمی دهد مگر این بانک تحت نظارت بانک مرکزی نیست؟

وی افزود: برای راه اندازی یک مغازه باید از اتحادیه،صنف، بازرگانی، اماکن و هزار دستگاه دیگر مجوز و پروانه کسب بگیریم چطور یک بانک می تواند بدون مجوز در تمام شهرها شعبه بزند حتما مجوز داشته است پس باید پاسخگو باشند.

این سپرده گذار بانک توسعه گفت: برای چنین وضعی که به وجود آمده باید پیگیری کنند خیلی از مردم الان پولشان را می خواهند از استاندار و دادستان و هرکس دیگری که مسئول است می خواهیم که رسیدگی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.