سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی ۲۸ واحدی در خیابان ۱۳ آبان خبر داد و گفت: ۲۰ نفر از ساکنان این مجتمع که در وضعیت خطرناک قرار گرفته بودند، نجات یافتند.

آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی ۲۸ واحدی در خیابان ۱۳ آبان

به گزارش قدس آنلاین،  سید جلال ملکی با اعلام خبر حریق در یک مجتمع مسکونی در خیابان ۱۳ آبان درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۵:۲۴ امروز حریق در یک مجتمع مسکونی در خیابان ۱۳ آبان به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی همراه با بالابر و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک مجتمع مسکونی چهار طبقه ۲۸ واحدی بود؛ در طبقه منفی یکم (پارکینگ) این مجتمع تعدادی خودرو و ضایعات وجود داشت، ضایعات دچار حریق شده و به تعدادی از خودروها نیز خسارات وارد کرده بود همچنین دود بسیار زیادی به سایر قسمتهای مجتمع سرایت کرده و تعدادی از ساکنان محبوس شده بودند.

ملکی با بیان اینکه برخی از افراد محبوس شده در وضعیت خطرناکی، در لبه پنجره و در آستانه سقوط قرار گرفته بودند، تصریح کرد: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، موفق شدند ۲۰ نفر از ساکنان را با استفاده از خودروی بالابر و نردبان دستی از وضعیت خطرناک و از پشت‌بام و لبه پنجره‌ها خارج کنند همچنین برخی از این افراد که دچار دودزدگی شده بودند به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون آتش خاموش شده و نیروهای آتش‌نشانی در حال تخلیه دود و ایمن‌سازی محل حادثه هستند.
 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.