والیبالیست کشورمان نسبت به خط خوردن از تیم ملی والیبال برای حضور در رقابت‌های لیگ جهانی واکنش نشان داد.

واکنش محمد موسوی به خط خوردنش در تیم ملی والیبال

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد موسوی در حاشیه تمرین تیم ملی درباره نبودن نامش درلیست 14 نفره کولاکوویچ گفت: به دلیل آسیب دیدگی نمی‌توانم تیم ملی را در هفته نخست لیگ جهانی همراهی کنم. 7 هفته تمرین مستمر و 6 بازی تدارکاتی انجام دادیم. تمرینات پرفشار بود اما بازیکنان از انگیزه خوبی برخوردارد بودند.


وی در ادامه گفت: از هفته دوم تمرینات به تناوب با تشدید شدن مصدومیت‌های گذشته‌ام مواجه شدم. آسیب‌دیدگی‌هایی که از ناحیه کتف، مچ پا و زانو با آن روبه رو شدم. به همین دلیل نتوانسنم به خوبی تمرین کنم و آماده شوم.

وی ادامه داد: مصدومان تیم به استثنا من به وضعیت مطلوب رسیدند. شرایط تیم خوب است و آماده هستیم و امیدوار که در شروع کار با مربی جدید نتایج خوب و قابل قبولی کسب کنیم. 

سید اضافه کرد: تیمی که کولاکوویچ آن را هدایت می‌کند نسبت به قبل جوان‌تر شده است. تمرینات فشار بیشتری دارد. این مربی در عین حال که بسیار با دیسیپلین است اما با بازیکنان با احترام و محبت رفتار می‌کند.

موسوی با اشاره به این‌که کولاکوویچ در مواجه با مصدومیتش تعامل خوبی برقرار کرد، گفت: دوره درمانی را باید در تهران طی کنم تا درد زانو کاهش پیدا کند و برای هفته‌های بعد لیگ جهانی به آمادگی کامل برسم.

بازیکن تیم ملی والیبال ادامه داد: تا زمانی که در تیم ملی هستم با تمام توان بازی می‌کنم. بعد از یک مدت استراحت و بازی در لیگ تصمیم گرفتم تمام وقت در خدمت تیم باشم. هرچند سال قبل مصاحبه کرده بودم که شاید سال آینده پاره وقت کار کنم اما مصدومیتم ربطی به آن مصاحبه ندارد.

موسوی درباره میزان تاثیرگذاری‌اش در تیم ملی گفت: این درست است که من در سال‌های اخیر به تیم کمک زیادی کردم و موثر بودم. اما بازیکنان جوانی مانند سامان فائزی و مسعود غلامی جانشینان خوبی هستند و قطعا نبودن من تاثیری روی روند تیم نخواهد گذاشت.

بازیکن تیم ملی والیبال درباره بازگشتش به میادین گفت: چیزی قابل پیش‌بینی نیست. اما تمام تلاشم را می‌کنم که زودتر به ترکیب تیم ملی بازگردم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.