اهواز_ معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان از پیش‌بینی اجرای بیش از سه هزار برنامه ویژه ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان خبر داد . 

اجرای بیش از سه هزار برنامه ویژه سالروز ارتحال امام(ره) و یوم‌الله ۱۵ خرداد در خوزستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان علی‌حسین حسین‌زاده در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) و همچنین بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد که روز گذشته  در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های مختلف از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، مناطق نفت‌خیز، حفاری و سایر دستگاه‌های مرتبط اعم از سپاه و بسیج انجام شد، قرار بر این شده است که با توجه به این‌که امسال برنامه‌ای برای اعزام به مرقد مطهر حضرت امام(ره) از استان وجود ندارد، مراسم در سطح استان برگزار شود.

وی با بیان این‌که برنامه امسال با ماه مبارک رمضان مصادف شده است، گفت: برنامه‌های تدارک دیده شده برای چهاردهم و پانزدهم خردادماه، برای کل استان است و اجرای بیش از سه هزار برنامه برای این دو روز در سراسر استان پیش‌بینی شده است . 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان افزود: بنا است برنامه‌هایی در روستاها با اعزام مبلغ اجرا شود. مراسم فرهنگی، شعرخوانی، افطار و اطعام ایتام نیز در برنامه است. تمام پیش‌بینی‌ها در این خصوص انجام شده و سخنرانان نیز مشخص شده‌اند و امید است که برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی نیز به نحو احسن توسط دستگاه‌ها در سطح استان خوزستان انجام شود . 

وی با تشکر از دستگاه‌های مختلفی که در مراسم مختلف حضور دارند، عنوان کرد: این موضوع نشان‌دهنده اهتمام این دستگاه‌ها است و امیدواریم مانند سال‌های قبل، برنامه‌ها با کیفیت بالا اجرا شود . 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.