آمل - فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: از سال ۹۱ تا پایان سال ۹۵ حدود ۱۸ هزار شغل پایدار خانگی در راستای توانمندسازی اقتصادی خانوارها در استان ایجاد شده است.

ایجاد ۱۸ هزار مشاغل پایدار خانگی در مازندران/ تصمیمات بالادستی در دولت با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی فاصله دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سردار محمدحسین بابایی دوشنبه شب در جلسه کارگروه اقتصادی بسیج سازندگی شهرستان آمل که در سالن اجتماعات ششم بهمن سپاه ناحیه آمل برگزار شد اظهار داشت: از سال ۹۱ تا پایان سال ۹۵ بیشتر از ۱۸ هزار مشاغل پایدار خانگی ایجاد شد که در سال جاری ایجاد ۱۸ هزار شغل خانگی در دستور کار سپاه قرار دارد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه چهار سال از ورود ما به عرصه اقتصاد مقاومتی می‌گذرد، ادامه داد: خوشبختانه در هرسال بابیانات مقام معظم رهبری و با برنامه مدونی در حال جلو رفتن هستیم که امسال گام‌های بعدی را طراحی کردیم.

فرمانده سپاه کربلا مازندران بابیان اینکه برنامه‌های امسال ادامه برنامه‌های سالهای گذشته است، ادامه داد: موضوع خوشه‌بندی و قطب‌بندی تولیدات باهدف توسعه اشتغال و کمک به تولیدکننده در حوزه افزایش راندمان و کمک در امر بازاریابی صورت می‌گیرد.

 سردار بابایی با اشاره به اینکه ما گام‌به‌گام براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در حال حرکت هستیم، گفت: در این مسیر از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا به آن دست‌یابیم.

وی بابیان اینکه در ادامه مسیر دچار چالش‌هایی هستیم، خاطرنشان کرد: اقدام‌هایی که انجام می‌دهیم نیازمند هماهنگ بودن سیاست‌های کلی دولت با این موضوع است که دچار مشکل هستیم.

سردار بابایی با تا کید بر اینکه در حال تبلیغ و ترویج تولیدات داخلی هستیم اما مدیران و دست‌اندرکاران به‌صورت جدی جلوی واردات و قاچاق را نمی‌گیرند، ادامه داد: با توجه به اینکه تولیدات داخلی با محصولاتی که با ارزان‌ترین قیمت وارد کشور می‌شود مواجه شده است که تولیدکننده زیان می‌بیند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با انتقاد از سیاست بانک‌های کشور در پرداخت تسهیلات گفت: سیاست‌های بانکی باید در مسیری قرار گیرد تا به تولیدکننده وام صفر درصد و یا وام درصدی بسیار ارزان دهد اما سیاست بانکی کشورمان در این مسیر قرار ندارد.

سردار بابایی بابیان اینکه تصمیمات بالادستی در دولت با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی فاصله دارد، افزود: توفیقات ما صد درصد نیست اما به مقاومت و با خستگی‌ناپذیری این راه را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.