بیرجند- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: یازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم خراسان جنوبی از ١٧ خردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گشایش یافته و تا ۲۴ خردادماه ادامه می یابد.

خراسان جنوبی میزبان یازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، احمد محبی در جلسه برنامه ریزی این نمایشگاه، ضمن تبیین اهداف برپایی نمایشگاه بزرگ قرآن کریم اظهار داشت: یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی»   ١٧ تا ٢٤ خردادماه سال جاری همزمان با ۱۲ تا ۱۹ ماه مبارک رمضان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال در ماه مبارک رمضان، فعالیت‌های قرآنی متعددی در دستور کار داریم، اظهار کرد: امسال رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، برگزاری برنامه‌های قرآنی با عنوان جشن رمضان خواهد بود.

وی از تخفیف ٤٠ درصدی کتاب و نرم افزار در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ قرآن کریم علاوه بر بخش های نشر مکتوب و نرم افزار شامل بخش‌های جنبی از قبیل، هنر های تجسمی، نمایشی، نهادها و موسسات، آموزش، پژوهش، عفاف و حجاب، کودک و نوجوان، مشاوره و گفتگو های قرآنی و آموزش نابینایان خواهد بود.

محبی با بیان اینکه بیش از ۷۰ برنامه در قالب جشن رمضان در این استان برگزار می‌شود، افزود: برپایی هشت نمایشگاه قرآن در مرکز استان و شهرستان‌ها، برگزاری ۱۶ محفل قرآنی و برگزاری ۱۵ نشست علمی با حضور اساتید استانی و اساتید مدعو از خارج از استان با موضوعات قرآن، عترت و سبک زندگی و ۱۱ شب شعر در قالب جشن رمضان در ۱۱ شهرستان از جمله این برنامه‌هاست.

گفتنی است؛ یازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم از ساعت ١٨ الی ۲۲ و ۳۰ دقیقه جهت بازدید علاقمندان دایر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.