خرم آباد- مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان گفت: پرداخت مابقی مطالبات کارگران پارسیلون در گرو تعیین و تکلیف شدن پرونده قضایی این شرکت است و امیدواریم هر چه سریع‌تر این مهم به نتیجه برسد.

پرداخت مطالبات کارگران پارسیلون در گرو تعیین تکلیف پرونده قضایی این شرکت است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، علی آشتاب در این باره بیان کرد: قبل از تعطیلات نوروز با اقدامات صورت گرفته قسمتی از مطالبات کارگران پارسیلون پرداخت شد.

وی عنوان کرد: با این وجود پرداخت مابقی مطالبات کارگران رسمی و قراردادی پارسیلون در گرو تعیین و تکلیف شدن موضوع مالکیت آن در دستگاه قضایی بوده که تاکنون اقدامات زیادی نیز در این راستا صورت گرفته است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان ادامه داد: امیدواریم بتوان در روزهای آینده شاهد تعیین و تکلیف موضوع قضایی این شرکت باشیم، چرا که مسئولان کنسرسیوم تشکیل شده آمادگی خود را برای پرداخت مابقی مطالبات اعلام کرده‌اند.

آشتاب عنوان کرد: تاکنون حدود ۲ میلیارد تومان از مطالبات کارگران رسمی و ۱۳۰ میلیون تومان از مطالبات کارگران قراردادی پارسیلون پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: لازم به ذکر است که ۱۲۳ کارگر رسمی و همچنین ۲۳۰ کارگر قراردادی در کارخانه پارسیلون وجود داشته که باید بتوان مطالبات باقی‌مانده آن‌ها را پرداخت کرد.

این مسئول بیان کرد: هدف اصلی در سال جاری پرداخت مطالبات کارگران و احیای مجدد بخشی از کارخانه پارسیلون بوده و امیدواریم با تلاش‌های مسئولان استان این مهم محقق شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان ادامه داد: به هر حال باید بپذیریم که تعیین و تکلیف کارخانه پارسیلون دارای پیچیدگی‌های خاصی بوده و تلاش زیادی برای حل‌وفصل کامل و اساسی این چالش تاکنون صورت گرفته و مطمئناً احیای مجدد آن و رسیدگی به امور کارگران در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.