العوامیه در شرق عربستان با گذشت بیش از بیست روز از یورش نظامیان آل سعود همچنان در آتش می سوزد و منازل از سوی نظامیان سعودی مورد سرقت قرار می گیرد.

العوامیه در آتش می سوزد/منازل مورد سرقت قرار می گیرند

به گزارش قدس آنلاین، پایگاه نبا به نقل از شاهدان عینی گزارش داد که با گذشت ۲۱ روز از یورش نظامی آل سعود به العوامیه این نیروها همچنان به منازل و اماکن تجاری با گلوله های جنگی یورش می برند.

این پایگاه در گزارشی نوشت: ۲۱ روز از رنج انسانی و اقتصادی ساکنان العوامیه به علت یورش نظامیان به منطقه محاصره شده با زره پوش ها و بلوک های سیمانی می گذرد. نظامیان آل سعود از هیچ اقدامی دریغ نمی کنند و بر رنج اقتصادی و معیشتی ساکنان العوامیه می افزایند. موضوع به ویرانی و سوزاند منازل ختم نمی شود و نظامیان دست به سرقت نیز می زنند.

این رسانه گزارش داد: در برابر پایداری ساکنان العوامیه، نظامیان سعودی بزرگترین نانوایی تغذیه کننده العوامیه را هدف قرار دادند و آن را به آتش کشیدند که ساکنان طی دو ساعت موفق به مهار آتش شدند و این با توجه به ممانعت از ورود آتش نشانان برای خاموش کردن آن بود.

بر اساس این گزارش؛ نظامیان سعودی به منازل یورش می برند و این یورش با تیراندازی شدید همراه است و منازل به آتش کشیده می شوند. نظامیان سعودی علاوه بر این  منازل و اماکن تجاری در محله های کربلا، المسوره، الریف و دیگر محله های العوامیه را مورد سرقت قرار می دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.