مشهد- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: مدیریت جهادی، ارتقای کیفیت و تکمیل زنجیره تولید محصولات، مؤلفه‌های اصلی و محوری فعالیت‌های آستان قدس رضوی در صنایع غذایی است.

مدیریت جهادی برای ارتقای کیفیت و تکمیل زنجیره تولید مواد غذایی یک امر ضروری است

به گزارش قدس آنلاین، سید مرتضی بختیاری روز سه شنبه از کارخانه‌های خمیرمایه، آرد، نان و فرآورده‌های غذایی آستان قدس رضوی بازدید کرد.

وی در این بازدید با تأکید بر لزوم برنامه ریزی در جهت افزایش سطح کیفی محصولات غذایی آستان قدس رضوی اظهار داشت: نشان رضوی یک نشان تجاری صرف نیست و مردم ایران اسلامی و فراتر از آن مردم کشورهای همسایه به محصولات تولیدی دستگاه منتسب به حضرت امام رضا(ع) اعتماد دارند.

بختیاری تصریح کرد: با تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی در زمینه افزایش کیفیت محصولات و تکمیل رنجیره تولید را در رأس برنامه‌های شرکت‌های مواد غذایی قرار داده‌ایم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به دستاوردها و نتایج مدیریت جهادی در عرصه تولید، اذعان داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین شده است، آستان قدس رضوی تمام همت خود را برای راه اندازی خطوط تولید جدید و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان ایران اسلامی خواهد گماشت.

وی در ادامه گفت: در سال جاری خط تولید محصولات نان قدس رضوی در تهران راه اندازی خواهد شد که به صورت مستقیم برای ٨٠ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: مطالعات لازم برای خط تولید آرد ماکارونی نیز در کارخانه آرد قدس رضوی پایان یافته است که امیدواریم امسال شاهد بهره برداری از این پروژه نیز باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.