بیرجند- مسئول بسیج کارمندان خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر بیش از ۶۵ درصد کارمندان ادارات خراسان جنوبی عضو بسیج هستند گفت: ۲۵۰ حلقه صالحین در کل ادارات استان فعال است.

۶۵ درصد کارمندان ادارات خراسان جنوبی عضو بسیج هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ مهدی صادق احمدی صبح چهارشنبه در دومین نشست حلقه های صالحین مدیران کل دستگاه های اجرایی بیان کرد: در حال حاضر ۲۵۰ حلقه صالحین در بسیج ادارات استان وجود دارد.

 وی یادآور شد: حلقه های صالحین کار دفاع از دین و نگه داشت نیروها در راه دین و خط انقلاب را بر عهده دارند.

مسئول بسیج کارمندان خراسان جنوبی اظهار داشت: در طول سال مدیران دستگاه های اجرایی در اجرای برنامه های بسیج که برنامه های نظام و انقلاب است  تلاش می کنند.

صادق احمدی خاطرنشان کرد: سال گذشته برنامه های متعددی در بسیج کارمندان انجام شد و  امسال نیز در برنامه های بسیج که هدف اصلی کمک به اسلامی کردن دولت و دستگاه های اجرایی است برنامه های مختلفی مانند سال گذشته در دستور کار است.
وی  امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری حلقه های صالحین را از جمله برنامه هایی که مانند سال گذشته در دستور کار قرار دارد عنوان کرد.
مسئول بسیج کارمندان خراسان جنوبی  مهمترین برنامه بسیج را تذکر لسانی دانست و افزود: این امر نیز امسال در دستور کار است و امید است بتوانیم وظایف و رسالتی را که برای حفظ نظام بر عهده داریم محقق کنیم.
صادق احمدی با بیان اینکه ۶۵ درصد کارمندان ادارات خراسان جنوبی عضو بسیج  هستند خاطرنشان کرد:  ۲۵۰ حلقه صالحین در کل ادارات استان و یک حلقه صالحین مدیران کل نیز در استان وجود دارد.
وی با اشاره به انتخابات بیان کرد: در انتخابات گذشته مردم مشارکت خوبی داشتند و بالغ بر ۸۵ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند که این یک افتخار بزرگ برای کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.