رشت -رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان از برخورد قانونی با رانندگان خودروهای پلاک مخدوش خبر داد.

پلیس راهور با رانندگان خودروهای پلاک مخدوش برخورد می کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان، سرهنگ محمدرضا محمدی گفت: مخدوش کردن پلاک و ارقام وسایل نقلیه برابر قانون مجازات اسلامی، ممنوع بوده و جرم تلقی می شود.

وی ادامه داد: ماموران تیم عملیات ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای طرح برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش، یک دستگاه خودرو را با پلاک مشکوک متوقف کردند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد پلاک خودرو مربوط به خودروی دیگری است، افزود: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل تحقیق به پلیس آگاهی معرفی شد.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان، هرگونه استفاده پلاک وسایل نقلیه دیگر روی خودروی غیر، دخل، تصرف، دستکاری و مخدوش نمودن پلاک و ارقام آن در وسایل نقلیه برابر قانون مجازات اسلامی ممنوع بوده و جرم تلقی می شود.

وی بیان داشت: پلیس در راستای وظایف ذاتی خود با اینگونه متخلفان برخورد قانونی به عمل آورده و با هدایت خودروها به پارکینگ رانندگان مربوطه را تحویل مقامات قضایی خواهد داد.

سرهنگ محمدی همچنین گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی رودبار با ۲ دستگاه خودروی سواری دارای پلاک مخدوش برخورد و آنها را توقیف کردند.

رئیس پلیس راهور گیلان افزود:‌ رانندگان اینگونه خودروها متاسفانه با این طرز تفکر غلط و به جهت گریز از اعمال قانون توسط ماموران و دوربین های ثبت تخلف ، اقدام به مخدوش کردن پلاک خودرو می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.