گچساران- رئیس کمیسیون بودجه مجلس به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی اشاره کرد و گفت: کتاب های جشنواره رضوی بهترین منبع برای شناخت بهتر امام رضا(ع) است.

کتاب های جشنواره رضوی بهترین منبع برای شناخت بهتر امام رضا(ع) است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، غلامرضا تاجگردون اظهار کرد: هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از بهترین فرصت ها برای شناختن بیشتر این امام همام بوده و البته جایگاه حضرت ثامن‌ الحجج(ع) فقط جایگاه معنوی و اخلاقی نیست؛ بلکه جایگاه تاریخ‌ ساز و هویت ‌آفرین بوده که آموزه ‌های فراوانی را ارائه می ‌دهند.

 وی افزود: همواره ما کتاب‌ هایی را در باب شناخت زندگانی ائمه معصومین(ع) خوانده ‌ایم، اما زندگی و شخصیت حضرت امام موسی ‌الرضا(ع) که همه ما ایرانی ‌ها به‌ واسطه عشق و ارادتی که به ائمه معصومین(ع) داشته ‌ایم و داریم و نحوه سفر وی به خراسان و اینکه به گواه تاریخ، استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از گذر راه ‌های وی در این سفر جانکاه بوده است، قدر و منزلت ایشان را نزد ما دوچندان کرده است.

وی اظهار داشت: کتاب‌ های جشنواره رضوی می ‌تواند از بهترین کتاب‌ های معرفی و شخصیت امام و خواهر گرامی ایشان حضرت معصومه(س) باشد.

نماینده مردم گچساران و باشت و رئیس کمیسیون بودجه مجلس، اذعان کرد: ای کاش کتب بیشتری نیز در باب معرفی حضرت بی ‌بی حکیمه خاتون(س) دیگر خواهر مکرمه ایشان که در گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد واقع است نیز به همگان معرفی و در بین کتب این جشنواره معنوی قرار می ‌گرفت.

تاجگردون، اظهار امیدواری کرد: این جشنواره با استقبال خوبی از سوی مردم استان و دوست داران امام هشتم شیعیان مواجه تا از برکاتش بهره کافی برده شود.

گفتنی است جشنواره کتابخوانی رضوی از برنامه های پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در همه استان های کشور در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.