مشهد- معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۳۳ نفر از شیعیان محروم عراقی به حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شدند.

شیعیان محروم عراقی به حرم مطهر رضوی مشرف شدند

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهرودی اظهار داشت: گروهی از شیعیان محروم نجف و کربلا به همت یکی از خیران و مساعدت معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی به مدت ۵ روز میهمان آستان مقدس رضوی شدند.

وی تصریح کرد: این گروه از زائران با حضور در حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) از برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی این آستان مقدس که به مناسبت ماه پرخیر و برکت رمضان تدارک دیده شده است، بهره‌مند شدند.

خاکسار تسهیل شرایط تشرف زائران محروم و مستضعف را یکی از مهم‌ترین اهداف معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی دانست و بیان کرد: این معاونت تلاش دارد تا با برنامه‌ریزی مستمر و مداوم شرایط زیارت آسان را برای محرومان و نیازمندان فراهم آورد.

وی تسهیل شرایط تشرف برای زائران محروم و مستضعف را یکی از مهم‌ترین اهداف معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی دانست و بیان کرد: این معاونت تلاش دارد تا با برنامه‌ریزی مستمر و مداوم شرایط زیارت آسان را برای محرومان و نیازمندان فراهم آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.