«عبدالملک الحوثی» در سخنانی رژیم سعودی را هدایتگر رویکرد وهابیگری در جهان اسلام دانست که علنا تبعیت خود از آمریکا را اعلام می کند.

 ارتباط رژیم سعودی با دولت آمریکا ارتباطی مستحکم است / سفر ترامپ به ریاض این را ثابت می کند

  به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از پایگاه العهد، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن طی سخنانی گفت: کسی که  در حال حاضر رویکرد وهابیگری در مناطق مختلف جهان اسلامی را هدایت می کند رژیم سعودی است.

عبدالملک الحوثی تاکید کرد: تمام گروه های وهابی چه در یمن یا کشورهای مغرب عربی یا در سوریه و عراق با رژیم سعودی در ارتباط هستند. این امر واضح و روشنی است.

وی همچنین افزود: ارتباط رژیم سعودی با دولت آمریکا ارتباطی مستحکم است و سفر ترامپ به ریاض این را ثابت می کند.

رهبر جنبش انصارالله یمن در ادامه تصریح کرد: رژیم سعودی تبعیت خود از آمریکا را علنا اعلام می کند و تبدیل ما به امتی وابسته به آمریکا ممکن نیست.

الحوثی خاطرنشان کرد: ارتباط رژیم سعودی با طرح های آمریکایی، رابطه اش با آمریکا و تبعیت محض و روشن آنها از این کشور یکی از واضح ترین مسائل است که شکی در آن نیست.

وی افزود: رژیم سعودی اصلا این امر را انکار نمی کند بلکه ارتباط با آمریکا چیزی است که به آن افتخار می کند و علنا اعلام می نماید. این وابستگی تاثیرات خطرناکی بر وضعیت امت دارد و امت را از قرآن کریم به عنوان یک اسلوب زندگی و کتاب هدایت جدا می سازد و به استقلال آن خدشه وارد می کند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.