۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
کد خبر: 535327

شب گذشته در پی بروز توفان برق اهواز به صورت مقطعی قطع شد که در حال حاضر مشکل به طور کامل برطرف شده و طبق گفته مدیرعامل شرکت توانیر این مسئله آسیبی به مقره‌ها وارد نکرده است.

علت قطع برق مجدد اهواز چه بود؟

به گزارش قدس آنلاین،آرش کردی با بیان اینکه مشکل قطع برق با همکاری شرکت‌های برق، شب گذشته برطرف شد اظهار کرد: علت قطعی ناشی از سرعت باد و توفان بوده و ارتباطی با آلودگی نداشته است.

وی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته برای رفع آلودگی مقره‌ها کامل پاسخگو بوده عنوان کرد: برای مشکل پیش آمده نیز اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، اما بدیهی است که علت قطع برق انباشت آلودگی‌ها نبوده و این مسئله شبکه را دچار مخاطره نکرده است.

به گفته وی خاموشی‌های شب گذشته کاملا گذرا بوده و با خاموشی چند ساعته روبرو نبودیم اما برای مقابله با همین مسئله نیز طرح‌هایی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال قطعی مجدد و آسیب‌رسیدن به شبکه وجود دارد، گفت: هیچ زمانی نمی‌توان اعلام کرد که امکان خاموشی وجود ندارد چرا که هر زمانی ممکن است شبکه دچار حادثه شود، اما این مسئله را می‌توان قاطعانه گفت که قطعی برق به دلیل انباشت آلودگی نبوده و در حال حاضر نیز به شبکه آسیبی وارد نشده است.

کردی تصریح کرد: علی رغم وجود این حادثه شبکه انتقال دیروز کاملا روی مدار بهره‌برداری بود و در این حوزه نیز با مشکل خاصی روبرو نشده‌ایم.
 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.