رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در این فدراسیون توضیح داد و تاکید کرد که این کار طبق یک برنامه همیشگی انجام شده است.

علت حضور ماموران نهاد نظارتی در یک فدراسیون چه بود؟

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا نوروزی بیان اینکه از یک ماه پیش ماموران نهادهای نظارتی بازرسی از این فدراسیون را آغاز کرده اند، گفت: البته حضور این افراد در فدراسیون، یک موضوع جدید و فقط مربوط به امسال نیست. معمولا نمایندگان نهادهای نظارتی هر سه سال یکبار از فدراسیون سرکشی کرده و فعالیت های انجام شده در حیطه اداری، مالی و اجرایی را مورد بازرسی قرار می دهند.

وی تصریح کرد: بازرسی نمایندگان نهادهای نظارتی در فدراسیون پزشکی ورزشی که از یک ماه پیش آغاز شده، همچنان ادامه دارد. تا به امروز هم با مشکل خاصی مواجه نشده ایم فقط در یک مورد، مغایرت فیش بانکی با اسناد در یکی از استان ها را داشتیم که آنهم در حال بررسی است. خوشبختانه به جز این، در بازرسی ها با مشکل و ابهام دیگری مواجه نبودیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد: ماموران نهادهای نظارتی پیش از فدراسیون پزشکی ورزشی مشغول سرکشی از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان بودند. قطعا بعد از اتمام کارشان در فدراسیون ما، به فدراسیون دیگری مراجعه خواهند کرد. این روال کار آنها برای هر سال است. بنابراین حضورشان در فدارسیون پزشکی ورزشی به منزله شبهه و ابهام در امور اداری، مالی و اجرایی ما نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.