۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
کد خبر: 535449

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد ۱۷ خرداد همراه با مربی سابق بارسلونا به ایران می‌آید.

مربی سابق بارسلونا در تیم گسترش فولاد تبریز

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال گسترش‌فولاد بعد از عقد قرارداد با لوکا بوناچیچ سرمربی کروات این روزها در حال بررسی برنامه آماده‌سازی برای پیش‌فصل جدید لیگ برتر است.

قرار است لوکا همراه با بدنساز سابق بارسلونای اسپانیا که حضور در تیم ملی اسپانیا را هم در کارنامه دارد در تاریخ 17 خرداد به ایران بازگردد. مارتین مجیستر که سابقه کار با مربیان بزرگی مثل لوئیز ونگال و لوئیز انریکه را در کارنامه دارد برای مذکرات و عقد قرارداد راهی تبریز خواهد شد. این در حالی است که پیش قرارداد برای این مربی ارسال شده است.

*مگنو باتیستا، هافبک برزیلی گسترش فولاد تنها بازیکنی از این تیم است که در لیست فروش قرار گرفته و تیم‌های خواستار این بازیکن، مذاکرات را با گسترش آغاز کرده‌اند.

*با اعلام کادرفنی گسترش، با توجه به آغاز زود هنگام فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، تمرینات آماده‌سازی گسترش نیز از تاریخ 20 خرداد آغاز خواهد شد. پیش از این قرار بود تمرینات تیم تبریزی از تاریخ 22 خرداد آغاز شود.

*عباس آقایی و ستار همدانی از 22 تا 25 خرداد از بازیکنان زیر 23 سال و استعدادهای تبریزی، تست گیری به عمل آورده و در صورتی که هر کدام از این بازیکنان مورد توجه قرار بگیرند، گسترش فولاد با آنها قرارداد بلندمدت امضا خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.