یزد - مدیرکل کانون پروروش فکری کودکان و نوجوانان یزد هدف اصلی از برگزاری جشنواره ملی کتابخوانی رضوی را نشر و نهادینه کردن سیره رضوی در جامعه دانست

هدف جشنواره کتابخوانی رضوی نشر سیره امام رضا(ع) در جامعه است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی یزد، عباسعلی دانافر در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان،اظهارداشت: گسترش کتابخوانی در بین اقشار مختلف جامعه، رسالت اصلی دو دستگاه است و به همین خاطر همدلی و همدلی آنها سبب تقویت این حوزه می‌شود.

وی، فعالیت در جشنواره رضوی را افتخار بزرگی دانست و افزود: هدف اصلی جشنواره ملی کتابخوانی رضوی، نهادینه کردن سیره رضوی در جامعه است و همه مربیان و کارکنان کانون در خدمت برگزاری موفق این جشنواره خواهند بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد نیز در این جلسه مشترک که به منظور هماهنگی برای برگزاری موفق بخش کودک و نوجوان  هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان یزد برگزار شد، به تشریح مراحل برگزاری و شیوه‌های شرکت در جشنواره هفتم پرداخت.

رقیه دوست فاطمی‌ها افزود: کانون پرورش فکری به دلیل فعالیت تخصصی در حوزه کودک و نوجوان، این امکان را دارد تا با استفاده از ظرفیت‌ها و توان تخصصی کارکنان خود مشارکت تأثیرگذار و قابل توجهی در بخش کودک و نوجوان این جشنواره داشته باشد.

وی به اضافه شدن شیوه‌های جدید برای مشارکت کودکان و نوجوانان در جشنواره  هفتم اشاره کرد و گفت: امسال علاوه بر معرفی کتاب‌ ماه غریب من، ویژه نوجوانان در مسابقه کتابخوانی و مسابقه نقاشی از داستان‌های کتاب «۱۰ قصه از امام رضا(ع)» ویژه کودکان، بخش تولید کلیپ‌های معرفی کتاب‌های جشنواره و انتشار آن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز اضافه شده است و کودکان و نوجوانان شرکت در این بخش نیز می‌توانند با انتشار آثار خود، جزو برگزیدگان جشنواره باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.