زنجان- نماینده ماهنشان، ایجرود و دهستان‌های بوغداکندی و قلتوق در مجلس با بیان اینکه کابینه دولت باید چابکتر و توانمندتر از این شود، گفت: برخی وزارتخانه ضعف‌هایی دارند که انتظار می‌رود در دولت دوازدهم برطرف شود.

کابینه دولت باید چابکتر و توانمندتر از این شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، سید مرتضی خاتمی در زنجان اظهار کرد: دولت در چهار سال گذشته اقداماتی انجام داده و توفیقی‌هائی نیز داشته است.
وی با بیان اینکه آنچه که در آینده توسط دولت باید عمل شود، عمدتا عمل به قانون برنامه ششم توسعه است، افزود: عمده مطالبه ما از دولت نیز این است که از همین الان به برنامه ششم توسعه به صورت دقیق عمل کند.
نماینده ماهنشان، ایجرود و دهستان‌های بوغداکندی و قلتوق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا کابینه باید چابکتر و توانمندتر از این شود، افزود: قطعا در برخی از وزارت‌خانه‌ها ضعف‌هایی وجود دارد که انتظار داریم این ضعف‌ها در دولت دوازدهم برطرف شود که البته در این زمینه در درون مجلس و در بحث رأی اعتماد گام جدی خواهیم برداشت.

گفتنی است، دوازدهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری ایران در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار شد و طبق نتیجه رسمی حسن روحانی با کسب 57 درصد آرا مجدداً به عنوان رئیس جمهور ایران انتخاب شد.

  مراسم تنفیذ حجت‌الاسلام حسن روحانی توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب ۱۲ مردادماه در حسینیه امام خمینی (ره) و با حضور سران قوا و جمعی از مقامات لشکری و کشوری برگزار  و همچنین مراسم تحلیف حکم رئیس‌جمهوری در مجلس شورای اسلامی نیز در روز پانزدهم مرداد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.