قزوین- معاون اشتغال و خودکفایی اداره‌کل کمیته امداد استان قزوین گفت: برای بیش از چهار هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد آموزش‌هایی در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری، فعالیت‌های صنفی و غیره برگزار شد.

بیش از ۴۰۰۰ مددجوی قزوینی فعالیت‌های صنفی را آموزش دیدند

به گزارش قدس آنلاین، احمد اکبری با اشاره به اقدامات اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین در راستای کیفی‌سازی و اشتغال پایدار در بین مددجویان استان اظهار داشت: در این نهاد دوره‌های حرفه‌آموزی و مهارت‌آموزی برای مددجویان برگزار می‌شود که می‌تواند در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش ویژه‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به راهبرد سال جاری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افزود: در این زمینه توانمندسازی مددجویان تحت کمیته امداد امام خمینی استان قزوین یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این نهاد است تا به این مهم دست یابد.

معاون اشتغال و خودکفایی اداره‌کل کمیته امداد استان قزوین گفت: گسترده‌ترین فعالیت‌های آموزشی برای آماده‌سازی افراد تحت حمایت می‌تواند آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده کرده تا در بخش‌های مختلف گام بردارند.

اکبری یادآور شد: برای بیش از چهار هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی استان قزوین آموزش‌هایی در حوزه کشاورزی، صنایع دستی، گردشگری، دامپروری، شیلات، فعالیت‌های صنفی، صنعتی، بازاریابی و خدمات برگزار شد.

این مسؤول مطرح کرد: همچنین آموزش‌های فنی و حرفه‌ای طی سال گذشته برای ۹۰۹ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی استان قزوین برگزار شد.

معاون اشتغال و خودکفایی اداره‌کل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای مددجویان عنوان کرد: این آموزش‌ها برای ۱۵۰ نفر از دانش‌آموزان دبیرستانی با هدف ایجاد نگرش برای انتخاب صحیح مسیر شغلی ارائه شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.