درنشستی که میان علی کریمی و مسئولان باشگاه نفت تهران برگزارشد دوطرف به توافق نهایی نرسیدند.

گزارش ویژه قدس آنلاین از همکاری علی کریمی با نفت/ شرطی که کریمی گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، جادوگرکه از ابتدا می دانست به مسئولانی مواجه است که بدهی های زیادی در فصل  اخیربرجا گذاشته اند، درمذاکرات اولیه خواستار تامین یک سوم بودجه فصل ازسوی مدیران این باشگاه شد و اعلام کرد تا زمانی که این مبلغ درحساب باشگاه قرارنگیرد، هیچ قرارداد نمی بندد.

شرطی که از همان ابتدای نشست موجب به بن بست خوردن مذاکرات شد. مسئولان باشگاه نفت تهران به خصوص افرادی که به عنوان مالک معرفی شده اند تلاش بسیاری در راستای راضی کردن علی کریمی داشتند اما بازیکن سابق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس بی رودربایستی به مالکان این باشگاه اعلام کرد که تا قبل ازتامین اعتبارات مالی لازم هیچ قراردادی امضاء نخواهد کرد.

جالب اینکه مالکان باشگاه نفت تهران سعی می کردند کریمی را با پرداخت پیش قسط اولیه حقوقش راضی به عقد قرارداد کنند اما کریمی بدون اینکه رغبتی به دریافت پیش قسط حقوق خود داشته باشد به مالکان این باشگاه گفت که اول باید تکلیف بازیکنان مشخص شود. نفتی ها درتلاش بودند هرطورشده علی کریمی را دردام خود بیندازد واو را به عنوان سرمربی جدید فصل معرفی کنند اما کریمی خوب فهمیده بوده که مالکان این باشگاه شدیدا درپی بازی با اسم او هستند ومی خواهند او را درچالشی بزرگ گرفتارکنند.

کریمی که خوب می دانست چه روزهای سختی دراین شرایط انتظارش را خواهد کشید حتی ازمسئولان باشگاه نفت خواست برای نشان دادن حسن نیت خود چکی را دراختیاربازیکنان قراردهد اما مسئولان باشگاه نفت تهران ازپرداخت این چک هم طفره رفتند تا مذاکرات آن ها با جادوگربه بن بست بخورد.

کریمی حتی در این ملاقات حضوری اسامی بازیکنان مورد نظرش را هم به باشگاه نفت تهران داده بود. او خواستارجذب بازیکنانی شده بود که درلیگ شانزدهم عملکرد مطلوبی ازخود برجا گذاشته بودند اما درنهایت هیچ توافقی حاصل نشد تا علی کریمی با باشگاه نفت تهران خیلی زود به بن بست بخورد ونتواند اولین تجربه مربیگری اش رادراین باشگاه سپری کند.

این اتفاقات درحالی رخ داد که مالکان باشگاه نفت تهران سرمست ازهمکاری با علی کریمی پیش ازحضوروی درنشست آخراعلام کرده بودند که توافقات با او به انجام رسیده و علی کریمی حتی نام دستیاران خود را هم به باشگاه نفت تهران اعلام کرده است درحالی که کریمی تا قبل ازحضوردرجلسه حضوری با مالکان ودیگرمسئولان باشگاه نفت تهران درباره انتخاب دستیارانش هیچ صحبتی نکرده بود.

حتی نفتی ها ازقول کریمی اعلام کرده بودند که وی شاکله اصلی تیم را حفظ خواهد کرد درحالی که کریمی درآن نشست به مسئولان باشگاه نفت گفته بود ازمیان بازیکنان کنونی این باشگاه فقط 5 نفر را می خواهد و باید بودجه ای تامین شود که بتوان با آن تیمی خوبی برای فصل آینده بست. ظاهرا نفتی ها ازهمین حالا که لیگ شروع نشده درحال قدم برداشتن درمسیری نادرست هستند وهرگزبا طرف های مذاکره خود صداقت کاری ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.