دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از مشکلات ایجاد شده بین قطر و عربستان تاکید کرد که این کنفدراسیون این مسائل را زیر نظر دارد.

راهکار غیرمستقیم AFC برای پرسپولیس و الاهلی عربستان

به گزارش قدس آنلاین، «ویندزور جان» بعد از پایان مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به سئوالاتی درباره مشکلات ایجاد شده بین قطر و عربستان و تاثیر آن در مسابقات لیگ قهرمانان پاسخ داد.

کشور قطر طی دو سال گذشته میزبان مسابقاتی تحت عنوان «کشور بی طرف» بوده است بخصوص مسابقات نمایندگان ایران و عربستان. حالا با اوج گرفتن تنش های قطر و عربستان، این مسئله روی میزبانی تیم های عربستانی در این کشور هم تاثیر گذاشته است چرا که پرسپولیس و الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف هم بروند.

دبیر کل AFC در این خصوص گفت: کنفدراسیون آسیا در مرحله ارزیابی وضعیت است. ما همه امور را از نزدیک زیر نظر داریم و همچنین می دانیم قطر مسابقات زیادی را تحت عنوان کشور بی طرف میزبانی کرده است. با این حال باتوجه به اینکه قطر نماینده ای در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان ندارد، نیازی به اقدامات فوری نیست.

جان خاطرنشان کرد: الان باید تاثیر زمین های بی طرف را بررسی کنیم. همچنین با کشورهایی که دوحه را به عنوان زمین بی طرف برای مسابقات خود انتخاب کرده بودند در ارتباط هستیم تا کشور دیگری را به عنوان جایگزین انتخاب کنند.

بعد از مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم، نمایندگان تیم های الاهلی و الهلال عربستان و همچنین العین امارات از صحبت با شبکه «بین اسپورت» که متعلق به کشور قطر است خودداری کردند.

دبیر کل AFC در این خصوص هم گفت: نمی توان هیچ فردی را اجبار کرد که با یک نفر دیگر درباره تورنمنت صحبت کنند. مقامات رسمی و بازیکنان حق انتخاب صحبت با دیگران را دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.