اصفهان- رئیس ستاد دیه کشور گفت: در سطح کشور بیش از ۱۵هزار زندانی جرایم غیر عمد در انتظار کمک خیرین هستند.

۱۵هزار زندانی جرایم غیر عمد چشم انتظار خیرین هستند

به گزارش قدس آنلاین،  سیداسدالله جولایی سه شنبه شب در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان که در هتل آسمان اصفهان برگزار شد،  ضمن تسلیت وفات حضرت خدیجه کبری (س) و ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد با اشاره به اینکه خداوند پاسخ هر گونه کار خیری را پاسخگو خواهد بود،  اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه آزادی اسیران است و برگزاری جشن گلریزان مصداق آزادی اسیران است. 

وی با بیان اینکه مبنای ستاد دیه کشور قرآن و عترت بوده است،  ابراز داشت: شهید لاجوردی این ستاد را پایه‌گذاری کرد و این اقدام این شهید والا مقام همچنان با قدرت رو به پیشرفت است. 

رئیس ستاد دیه کشور با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در سال جاری ۳۱۳ میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کرده‌اند،  افزود: رئیس جمهور نیز ۲۷۰میلیارد تومان به ستاد دیه کمک کرده‌اند. 

وی با بیان اینکه تا سال جاری ۱۰۴ هزار نفر آزاد شده‌اند،  ادامه داد: در سال جاری نیز در سطح کشور بیش از ۱۵هزار نفر نیازمند کمک خیران هستند. 

جولایی با بیان اینکه در ۲۸۸ نقطه کشور جشن گلریزان برگزار می‌شود،  اضافه کرد: از مردم کشور انتظار داریم برای آزادی زندانیان همچون سال های گذشته حضور خوبی را داشته باشند. 

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۹هزار و ۱۴۳نفر زندانی آزاد شده‌اند،  تصریح کرد: برای آزادی این زندانیان ۷۴۲ میلیارد تومان اعتبار جذب شد که ۲۷۸میلیارد تومان آن گذشت شکات بوده‌اند. 

جولایی با اشاره به اینکه پنج هزار از زندانیان جرایم عمد کشور دیگر جرایم را نیز مرتکب شده‌اند،  ادامه داد: از این رو اولویت با کسانی است که تنها جرایم غیرعمد را مرتکب شده‌اند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.