رشت- استاندار گیلان گفت: دولت به‌دنبال این است که مستمری مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی را افزایش دهد.

دولت به‌دنبال افزایش مستمری مددجویان است

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی نجفی شامگاه سه‌شنبه در ضیافت افطاری در جمع مددجویان کمیته امداد خمینی(ره) استان گیلان در رشت اظهار داشت: این سنت خوبی است که کمیته امداد گیلان در سال‌های اخیر انجام می‌دهد و دین اسلام بر پذیرایی و افطاری نیازمندان تاکید دارد.

استاندار گیلان از افزایش سه برابری یارانه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی خبر داد و افزود: دولت به‌دنبال این است که مستمری مددجویان کمیته امداد  را افزایش دهد.

نجفی با بیان اینکه کمیته امداد سال‌ها به‌دنبال این بوده که با اشتغال‌زایی، خانواده‌ها را از دریافت مستمری خارج کند بیان داشت: باید تلاش کنیم امکاناتی فراهم کنیم تا خانواده‌های تحت پوشش از امکانات لازم برخوردار شده و از وابستگی بیرون آیند.

وی خاطرنشان کرد: سیاست نظام و دولت آن است شرایطی فراهم کند تا خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به میزان مطلوبی از توانمندی برسند تا از پوشش خارج شده و خود شاغل و کارآفرین شوند که یقیناً چنین امری زیبنده‌تر و پسندیده‌تر است.

استاندار گیلان اظهار داشت: در این ماه انسان با هر تفکر و مسلکی می‌تواند تحت تاثیر فضای معنوی موجود اهلیت پیدا کند و این از شاخصه‌های ماه مبارک رمضان است و امیداورم از این ایام به‌ویژه شب‌های قدر حداکثر استفاده را ببریم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.