اصفهان- مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: هر ساله جشنواره بهاره بازار مرکزی گل و گیاه خیابان همدانیان با هدف نمایش جلوه‌های ویژه گل‌ و گیاه و آشنایی با تولید کنندگان ماهیان زینتی برگزار می‌شود که این جشنواره از ۱۹ تا ۲۹ خرداد ماه در بازار مرکزی گل و گیاه خیابان همدانیان دایر خواهد بود.

جشنواره بهاره گل‌ و گیاه در اصفهان برپا می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل واحد ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، اصغر کشاورزراد در خصوص اهداف برگزاری جشنواره بهاره بازار مرکزی گل و گیاه اصفهان اظهار کرد:‌ هر ساله جشنواره  بهاره بازار مرکزی گل و گیاه خیابان همدانیان با هدف نمایش جلوه‌های ویژه گل‌ و گیاه و آشنایی با تولید کنندگان ماهیان زینتی برگزار می‌شود.

وی درباره تاریخ برگزاری جشنواره بهاره گل‌ و گیاه افزود: این جشنواره  از ۱۹ تا ۲۹ خرداد ماه در بازار مرکزی گل و گیاه خیابان همدانیان دایر است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: از اواسط سال قبل دوره‌های آموزشی گل‌آرائی برای خانم‌ها و به صورت کاملاً رایگان برگزار شده که در این جشنواره شرکت کنندگان دانسته‌های خود را در قالب تزئینات و گل‌آرائی به منصه ظهور خواهند گذاشت که با رأی مردم و کارشناسان افراد برگزیده انتخاب می‌شوند.

اصغر کشاورزراد در ادامه اذعان داشت: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند صبح‌ها در ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۱ به بازار مرکزی گل و گیاه واقع در خیابان همدانیان مراجعه کنند.

وی همچنین به اقدامات دیگری که در این جشنواره صورت می‌گیرد پرداخت و عنوان کرد: هر سال ماکتی با محوریت اماکن مقدسه گل آرائی می‌شود که امسال در نظر گرفته شده است که قبور چهار امام در بقیع طراحی و گل‌آرائی شود.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان به تخفیفات ویژه این جشنواره نیز اشاره کرد و بیان داشت: شهروندان می‌توانند گل‌ و گیاه مورد نظر خود را ۲۰ تا ۴۰ درصد ارزان‌تر از همیشه خریداری کنند.

وی تصریح کرد: همچنین در این مرکز کلینیک‌های دائمی گل‌ و گیاه وجود دارد که مردم می‌توانند با مراجعه به این کلینیک به صورت رایگان از خدمات آن که شامل درمان گل‌ و گیاه آسیب دیده، رفع آسیب و آموزش مراقبت‌ها  و... است، استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.