سرمربی پیشین بارسلونا با حضور در کاتالونیا ضمن مرور خاطرات آبی و اناری خود درباره رفراندوم کاتالونیا گفت: قطعا شرکت می‌کنم و رای می‌دهم.

تاکید گواردیولا بر حضور در رفراندوم کاتالونیا

به گزارش قدس آنلاین، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی و هدایت کننده پیشین تیم فوتبال باشگاه بارسلونا تصریح کرد: بدون تردید در رفراندوم کاتالونیا شرکت می‌کنم و رای می‌دهم. نمی‌دانم آینده کاتالونیا چه می‌شود، ما در یک چرخه طولانی هستیم و آرام آرام پیش می‌رویم. مهم این است که اکثریت مردم کاتالونیا چه می‌خواهند، اگر بنا بر جدایی و استقلال باشد، اتفاق خواهد افتاد و این بار وتوی پادشاه نیز جلوی اراده مردم کاتالونیا را نخواهد گرفت.

گواردیولا افزود: بازگشت من به بارسلونا احتمالش صفر نیست اما خیلی کم است، روزهای خوبی در بارسلونا داشتم، لاپورتا گفته که بهترین نتیجه ۶ بر ۲ بوده ولی من پیروزی ۴ بر ۲ را بیش از همه پیروزی‌ها دوست دارم. به هر حال ما همیشه بهتر از رئال مادرید بودیم. بعد از من، دوران اوج گرفتن رئال مادرید شروع شد.

وی درباره مشکلاتی که برای راسل ایجاد شده نیز گفت: وقتی برای مدیران مشکلی پیش می‌آید، دو کار انجام می‌دهند، یا به سراغ رسانه‌ها و روزنامه‌ها می‌روند و یا با مربیان خود مشورت می‌کنند. لاپورتا همیشه از نوع دوم بود، برای راسل متاسفم. او البته هنوز مجرم شناخته نشده و چون پرونده وی در حال بررسی است حق قضاوت نداریم. لاپورتا مدیر عامل خوبی بود و می‌تواند بار دیگر بارسلونا را به اوج برساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.