یزد- معاون فرماندار اردکان با بیان اینکه حمایت از واحدهای نیمه فعال درراستای ایجاد اشتغال پایدار در کشوراست گفت: ازبرنامه های مهم اقتصاد مقاومتی افزایش بهره‌وری واحدهای نیمه‌فعال صنعتی می باشد .

تحقق اقتصاد مقاومتی افزایش بهره‌وری واحدهای نیمه‌فعال صنعتی را در پی دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری اردکان، مصطفی پوردهقان اردکان در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال اظهار داشت: توجه به منویات رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی موجب شکوفایی اقتصادی و اقتدار کشور خواهد بود که دراین جلسه آخرین وضعیت واحدهای صنعتی اردکان مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

وی یکی از برنامه های مهم اقتصاد مقاومتی را افزایش بهره‌وری واحدهای نیمه‌فعال صنعتی دانست و افزود: همچنین برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید در جهت افزایش اشتغال پایدار با برنامه‌ریزی صحیح گام برداشت و در این راه کارآترین سیاست حمایت از واحدهای نیمه‌تمام و نیمه‌فعال است.

معاون فرماندار اردکان در ادامه با اشاره به این که در این شهرستان بیش از ۲۳۳ واحد صنعتی وجود دارد که ۲۰۷ واحد فعال، ۲۶ واحد نیمه فعال و همچنین  ۱۵ واحد نیمه تمام است، تصریح کرد: سیاست شهرستان پس از پایش وضعیت واحدهای تولیدی به منظور شناسایی واحدهای غیرفعال، نیمه فعال و طرح‌های نیمه تمام، حمایت از واحدهای باصرفه اقتصادی و معرفی به ستاد تسهیل واحدهای صنعتی استان در جهت احیاء و راه اندازی مجدد است.

پوردهقان خاطرنشان ساخت: از همین رو با توجه به سیاست‌های جدید اقتصادی دولت در جهت حمایت از تولید و اشتغال پایدار لازم است واحدهای صنعتی و تولیدی نیازمند به تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت در سایت بهین‌یاب سازمان صنعت معدن و تجارت جهت استفاده از تسهیلات مذکور ثبت نام نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.