قزوین- مجری طرح تملک ساماندهی امامزاده حسین(ع) گفت: در حال حاضر اولویت تملک مناطق طرح ساماندهی امامزاده حسین(ع) با خانه‌های مسکونی بوده که ۱۱۰ پلاک به این منظور تملک شده است.

۱۱۰ پلاک در مناطق طرح ساماندهی امامزاده حسین(ع) قزوین تملک شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی رضاپور در جلسه ستاد ساماندهی امامزاده حسین(ع) شهر قزوین که  در دفتر استاندار قزوین برگزار شد، اظهار داشت: محدوده طرح ساماندهی امامزاده حسین(ع) در سال ۹۲ پس از کارشناسی‌های لازم به تصویب رسیده و از طریق لایحه قانونی نحوه تملک نسبت به آزادسازی محدوده طرح مذکور اقدام شد.

وی افزود: محدوده طرح از ابتدای خیابان سلامگاه تا مقبره شهید ثالث و کوچه‌های بن‌بست تا تقاطع جمهوری را شامل می‌شود.

مجری طرح تملک ساماندهی امامزاده حسین(ع) بیان کرد: کل محدوده این طرح شامل ۱۷.۶ هکتار بوده که دربردارنده ۱۳۰ واحد تجاری و ۲۳۰ پلاک مسکونی است.

رضاپور ادامه داد: طبق کارشناسی‌های انجام شده در سال ۹۲، مبلغ مورد نیاز برای اجرای این طرح ۶۰ میلیارد تومان برآورد شده که از این مقدار ۳۰ میلیارد تومان به عهده اداره‌کل راه و شهرسازی، ۱۵ میلیارد تومان شهرداری قزوین، ۱۰ میلیارد تومان اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین و پنج میلیارد تومان اداره‌کل میراث فرهنگی استان قزوین است.

این مسؤول مطرح کرد: در حال حاضر اولویت تملک مناطق طرح ساماندهی امامزاده حسین(ع) با خانه‌های مسکونی بوده که ۱۱۰ پلاک به این منظور تملک شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.