رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: تصور محدود کردن مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در استان گیلان به‌منظور بهره برداری جناحی خاص کوته‌بینانه است.

محدود کردن مراسم ارتحال امام راحل به تفکرات جناحی در استان گیلان کوته‌بینانه است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با اشاره  به گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اظهار داشت: شکوه وصف‌ناپذیر بزرگداشت بیست و هشتمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در سراسر استان گیلان نقطه دلدادگی و بیعت مردم استان با آرمان‌های امام راحل بود.
 
 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به مراسم بزرگداشت معمارکبیر انقلاب در مصلی امام خمینی(ره) رشت گفت: مردم گیلان در این آیین، خصوصیات شخصیت والای امام خمینی (ره) را آن چنان که بود و هست از زبان آیت‌الله سید احمد خاتمی شنیده و بیش از پیش به عظمت این شخصیت بزرگ پی بردند.

اشجری تصریح کرد: آیت‌الله سید احمد خاتمی از چهره‌های شناخته شده و دارای جایگاه علمی، سیاسی و معرفتی در انقلاب است و بدون تردید حضور این شخصیت بزرگ در مراسم مذکور موجب ارتقای فکری و تقویت تفکر انقلابی در راستای اندیشه‌های والای امام خمینی(ره) در استان گیلان است.

وی افزود: تصور محدود کردن مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در گیلان به‌منظور بهره‌برداری جناحی خاص آن هم با حضور شخصیت‌های بزرگ مذهبی، سیاسی و اقشار مختلف مردم استان گیلان بسیار کودکانه و کوته‌بینانه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به برخی اظهارنظرها پس از سخنرانی مذکور در رشت اظهار داشت: ناتوانی فتنه‌گران، منحرفان و برخی افراد معلوم‌الحال در استفاده ابزاری از مراسم ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در شهر رشت موجب خشم این افراد شده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در استان گیلان خاطرنشان کرد: مصادره دریای وجود امام راحل تنها در وجود دریایی مردم انقلابی و متدین امکان‌پذیر است و فتنه‌گران با توهم کوته‌بینانه خود نمی‌توانند امام خمینی (ره) را با قامت ناساز خود قیاس کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.